V delší perspektivě dávám šanci na úspěch tomuto řešení minimální. I když vlastně jakési popzitivum vidím - poté, co člověk zjistí, že odkazy obsahují místo užitečných informací, jak bývalo zvykem, jen samé smetí, naučí se zacházet s myší opatrněji.
"odkazy obsahují místo užitečných informací, jak bývalo zvykem, jen samé smetí,"
To nechapu, v cem se lisi obsah na odkazu z intextu a jakehokoliv jineho banneru? Zadna vazba prece mezi tim neni. Obecne nad reklamou zachazi vsichni stejne prumerne opatrne, je jedno prece, jak se odkaz reklamne projevi - z obrazku, textu nebo takove bubliny.
mobilmania.cz, článek "Mobilní datové přenosy: vyzkoušeno, změřeno", text "V rámci každé technologie jsme ...", zvýrazněno slovo "technologie". Uživatel očekává něco se vztahem k obsahu článku, nejspíše o technologiích, třeba popis těch testovaných, no a ona vyskočí agresivní reklama na intext. Tak tohle opravdu nechci. Jakpak se ten nesmysl blokuje?