Vlákno názorů k článku Investigativní pořad Radka Johna se na Barrandově propadl pod 100 tisíc diváků od anonym - Škoda, Barrandov se teď snaží a divák to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 3. 2013 12:48

    bez přezdívky

    Škoda, Barrandov se teď snaží a divák to neumí ocenit. Kdybych dostala post programového ředitele, tak bych program této stanice udělala hodně podobně. Ale očividně bych narazila. Vyjít vstříc českému vkusu je náročné. I když, vlastně ne - buď vysílej odpad a budeš na koni, nebo dej něco kvalitního, ale propadneš. Co teď s tím?

  • 20. 3. 2013 16:42

    VSimon

    ... Koeckonců i Prima s premierovým filmem pohořela proti Postřižinám.

    Co na to říct? Ty pořady nejsou špatné, ale měli místo překutání Barrandova, který měl své diváky (navíc cílil na jiné než cílí nyní), spustit Barrandov 2. Ale kde by na to vzali? A jaký obsah by vyrobili? Bylo by ho dost? A další jiné otázky.

    Dalo se čekat, že po 5ti letech vysílání se o značce Barrandova vytvořilo nějaké povědomí u diváků i odpůrců: staré filmy, Animáček, telenovely. Ti, co toto nemohou (nebo na něž se necílilo) už na Barrandov dávno rezignovali a ti, co toto mají velmi rádi jsou nyní zklamaní, protože tohoto obsahu ubývá. Ač na barrandově sleduji jen Věřte, nevěřte, tak jmenuji po paměti z diskuzí zde na DZ další pořady: Tajemství a Velkolepé století (i když se teď vrací). Rezignace na Animáčka (omezení času a posun) byla velká chyba managementu. Přestože Animáček nepřinášel zisk z reklamy, přinášel u mladých a tvárných diváků povědomí o televizi Barrandov. V podstatě mohl Barrandov růst se svými diváky a změny dělat postupně. Mohl si je tak udržet a při tom získávat nové. Ti středně letití mají zábavu jinde a jsou povětšinou konzervativní a třeba si zamilovali (jak říká Pavel P.) seriály typu Ulice, Ordinace a podobné (jsou samozřejmě i vyjímky, navíc ne každý zrovna tyto seriály může). Sledovanost těchto pořadů je toho důkazem. Zde se nedal čekat úspěch snad nikdy nebo rozhodně ne velký. Bohužel.

    Sečteno, podtrženo, kdo rezignoval, už rezignoval, kdo si je oblíbil, rezignoval po posledních změnách a teď zbylo, co zbylo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).