NIKDY více CK INVIA!
Zde jsem si zakoupila zájezd v hodnotě cca 40 000,-Kč.Ve smlouvě jsem uvedla konkrétní hotel s tím,že trvám pouze na ubytování v TOMTO hotelu.
CK INVIA mi bylo přislíbeno,že je vše tak,jak je uvedeno ve smlouvě.
V době odletu(na Ruzyňském letišti ve 2:30) mi byl předám voucher BEZ UPOZORNĚNÍ změny.Při náhodném prostudování voucheru jsem zjistila,že hotel,který jsem měla UVEDENÝ VE SMLOUVĚ byl pozměněn na jiný hotel na úplně jiném místě.
Na letišti jsem okamžitě sepsala stížnost a druhý den jsem si vyhledala (po velké námaze) spojení na vedení CK INVIA ředitele pana Šafaříka(Majitel dodnes neznámy-neni možno sehnat kontakt).Po cca minutovém rozhovoru,kde jsem se chtěla domluvit slušnou formou (chtěla jsem vysvětlení,nebo změnu termínu na můj původně uvedený hotel ve smlouvě)mi bylo řečeno,že bych musela OPĚT uhradit původní částku.S tím jsem nesouhlasila,tak jsem vyžadovala,aby mi byla původní částka 40 000,- vrácena.
Pan Šafařík,to odmítl s tím,že jsem podepsala jejich smluvní podmínky,které mi NIKDY nebyly předloženy a tím,že mi ŽÁDNOU částku nevrátí.
Dcera dovolenou obrečela a já jsem zaskočena vystupováním zaměstnanců CK INVIA.
Přišla jsem o 40 000,- dcera o prázdniny.
Vše budu řešit soudní cestou a zmíním se o praktikách CK INVIA i v médiích.
Máte-li někdo podobnou zkušenost s CK INVIA kontaktujte mě prosím na tel.čísle 602 219 166
Děkuji a přeji hezký den všem slušným lidem.Eva
Invia není cestovní kancelář ale pouze zprostředkovatel zájezdů, za kvalitu zájezdu odpovídá cestovní kancelář která ten daný zájezd pořádala ... plačete na špatném hrobě.
Spíš bych to videl že jste někdo od konkurence a pomlouváte, takže bych si dal pozor aby právnici nevlítly na vás za pomluvy :-)
V zimě jsem přes ně koupil zájezd, cena přes 60 kKč, totálně ošizený program, jiný lacinější hotely, naprosto vyhozený peníze. Přes 2 čekám odpověď na reklamaci, takže to předám právníkovi.
Přesně jak říkáš, Invia není CK a tedy reklamaci ve výsledku stejně vyřizuje CK od které vybraná dovolená je. A že se vždy každá dovolená nepovede? To je snad jasné. Takový je život, s cestovkou i bez cestovky :)
Takhle to není, já jsem přesně věděl co kupuju, tedy hotely, program,... V dané lokalitě jsem už několikrát s cestovkou byl a vždycky to bylo v pohodě. Problém byl ale v tom, že cestovka z toho nedodržela ani "ň" ze své nabídky. Takže to je spíš o tom z nich přes právníka vyrazit zpátky peníze za nedodržení smlouvy.
O cestě bez cestovky jsem uvažoval taky, ale nevycházelo to dobře. Nabízené holé letenky odpovídají cca ceně zájezdu, proto lepší koupit to druhé základ a energii věnovat jen doplňkovému programu.
Invia je zprostředkovatel. Platí pro něj jistá pravidla.
Představte si to třeba na firmě, která jest dodavatelem/dovozcem zboží .. třeba z číny. Budete se soudit s čínským subjektem? Ne. Budete se soudit/řřešit spor s dodavatelem/prodejcem.
Řekl bych, že docela blbé přirovnání. Přeprodávání zájezdů od CK skrze cestovní agentury má do výroby a dovozu zboží z Číny hodně daleko. Ale jinak ano, pro každou cestovní agenturu, nejen Invii platí určitá pravidla. Nezdá se vám na nich něco? Stěžujte si na ČOI, od toho tento úřad existuje.
Skoda, ze jste zustal anonymni, hned bych Vasi stiznost proveril. Jste v kontaktu s nasim produktovym manazerem ? Pokud ne napiste mu prosim na radek.safarik@invia.cz a reklamaci Vam pomuze vyridit. Myslim, ze nas zbytecne pomlouvate, reklamace predavame cestovnim kancelarim okamzite a pomahame jejich vyrizeni urychlit. Pokud chcete vyuzit pravnika, obratte se prosim primo na cestovni kancelar.
Anonymní nejsem, to mi tam doplňuje server. Kopii reklamace Vám klidně na mail pošlu. Není to nic tajného, stejně pokud to nebude vyřešeno, tak to tento měsíc kompletně zveřejním. Není lepší reklama než patřičné doporučení od zákazníků, kteří si to vyzkoušeli na vlastní kůži.
šlo o smysl, který je stejný. Krátké zamyšlení = cesta k pochopení.
Osobně s tím problém nemám. Ba naopak. Invii, jako obch. part, vydělávám slušné peníze a oni mne za to platí. Já problém nemám :) Reagoval jsem jenom na diskusi.
To není tak zcela pravda, že za jakost a dodržení smluvních podmínek odpovídá příslušná CK. Ten kdo PRODÁVÁ, ten také ODPOVÍDÁ. Když si koupite nějaký produkt v obchodě, a zjistíte vady, také nejdete reklamovat k výrobci, ale k prodejci.
Richi, ikdyby pomluvy byly jakékoli, ti tví slavní právníci by ti byli akorát tak na dvě věci - pokud jednoznačně neprokážeš, že že ti pomluvy způsobily nějakou újmu, což je hodně těžko poukazatelný. Na to musíš být jedině celebrita, abys uspěl.....
Mimochodem, já jsem z konkurence a musím vám, milý zástupce z Invie sdělit, že k nám poslední době přešel poměrně velký počet "vašich klientů" a stěžovali si, jak s nimi vaši pracovníci jednají, jak se nevěnujete jejich požadavkům, neschopnost zodpovědět jejich dotazy atd. atd., kdybych to měl vyjmenovat všechno, to bychom tady byly min. týden. Takže se raději začněte chovat tak, jak máte. Mimochodem, kvalita managementu Invie, to také hovoří za vše, takže se nelze divit tomu, jak jednají se svými klienty.
Od konkurence nejsem. Bohužel Invia je opravdu jen zprostředkovatel, u kterýho je opravdu hlavní prodat co nejlákavější zájezd a shrábnout provizi. To, že ho napálili, zjistí bohužel kupující až pozdě.
Jinak je to taky o tom, co prodávám. Prodávat produkty cestovek, od kterých nemáte po měsících vyjádření k reklamaci o něčem hovoří (hlavně když ze zákona je lhůta 30 denní).