Vlákno názorů k článku inZine je out od Ondřej Aust - inZine žádný marketing neměl (malá, i když ne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 3. 2002 14:29

    Ondřej Aust (neregistrovaný)
    inZine žádný marketing neměl (malá, i když ne typická ukázka: v březnovém časopise Internet vyšel na inZine tiskový inzerát). Pokud ano, byla jeho strategie nastavena zhruba tak, aby oslovil co nejvíce lidí mimo cílovou skupinu.

    Platil sice královsky, lépe než lecjaká papírová média (sám jsem byl po několik prvních měsíců autorem - návštěvnost ale nevzrůstala a to ubralo na motivaci některým spolupracovníkům včetně mě), ale se třemi miliony ročně se myslím dá vybudovat něco stálejšího než právě skončivší inZine.

    A nebo také ne - hlavní otázkou totiž je, kdo vůbec má o takovouto publicistiku zájem. Čtenáři? Možná. Zadavatelé reklamy rozhodně ne.
  • 7. 3. 2002 14:47

    Mirek Zeman (neregistrovaný)

    inZine žádný marketing neměl (malá, i když ne typická ukázka: v březnovém časopise Internet vyšel na inZine tiskový inzerát).

    Pokud vim, tak jeste byly spoty v radiu a mozna i nejake citylighty. Ale to nic neubira tomu, ze to bylo spackane.

    A nebo také ne - hlavní otázkou totiž je, kdo vůbec má o takovouto publicistiku zájem. Čtenáři? Možná. Zadavatelé reklamy rozhodně ne.

    Finta je v tom, ze zadavatele reklamy ano (alkohol, cigarety), ale ne ti, kteri inzeruji na Internetu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).