No konecne jako jeden z mala tu nekdo pochopil. ze nema cenu platit za nekvalitni sluzbu, kdy muzu mit kvalitnejsi sluzbu zdarma... Mam konta u VOL, WOL a Contactelu, kdyz je nekde obsazeno, pripojim se k jinemu poskytovateli, jako email klienta pouzivam pod Win skvely Calypso, pod Linuxem Pine, a je vyreseno...
Jeste na okraj k SMTP autentifikaci - skutecne nevim, proc o pouivani teto sluzby neni u ISP zajem, nekolik modernich emailovych klientu ji bez problemu umoznuje a predeslo by se zcestnym vykrikum pisatele o nekolik prispevku vyse...
Na jeho odresu mohu jenom podotknout, ze za blbost se odjakziva plati, nechapu, proc onen dotycny nejde uz konecne od Telec*mu nekam jinam a jeste jim za to rozcilovani se plati??
Pokud se budeme vsichni chovat jako natvrdle ovce, tak budeme skakat, jak bude Telekominik piskat, UZ TO KONECNE NEKDO POCHOPI???!!! :(((
Ja osobne se take divim, ze toto opatreni prislo az nyni, nicmene musim s politovanim konstatovat, ze jiz pred tydnem jsem mel problem jak s odesilanim, tak i s prijmem posty. Byl jsem rovnez zakaznik IOL a tak jsem kontaktoval Help-Line a tam mi operatorka rekla, ze se MODERNIZUJE postovni server a problem s e-postou bude v nejkratsi dobe odstranen.
Druhy den -opet problem, posta nesla stahnout ani odeslat, ani vymazat atd. Opet jsem kontaktoval Help-Line a bylo mi sdeleno, ze se zhroutil post. server, na oprave se pracuje.
To uz me na...lo a podal jsem ztiznost.
Tento tyden v pondeli mi zavolala mlada pani z oddeleni ztiznosti Ceskeho Telecomu, a.s. a jmenem spolecnosti se omlouvala. Problem s postou byl pry odstranen. Jaky-to jsem se nedovedel. Rikal jsem, ze mi bylo sdeleno, ze se jednalo o modernizaci, ale to presla sympatickym mlcenim.
Dodal jsem, ze by bylo priste vhodne informovat klienty predem o planovane rekonstrukci zarizeni na serveru a na to ona rekla, ze se nejednalo o opravu ani udrzbu a proto nemohli byt klienti predem informovani.
Na zaver chci dodat, ze chapu ono opatreni a taky vim proc se s tim delali takove obstrukce. IOL byl totiz jeden z poslednich kdo nemel toto opatreni zavedene a tak IOL delal vse proto, aby nebyl k smichu.
Vzhledem k tomu, ze ale IOL takto jedna se zakazniky a ze problem s postou byl jen posledni kapkou, ukoncil jsem s IOL smluvni vztah a jsem pripojen ke Contactelu. Do budoucna pry vazny konkurent Ceskeho Telecomu.
IOL je proste problemovy pripojovatel.!!!