Vlákno názorů k článku IOL zakazuje SMTP servery od Jakub - No konecne jako jeden z mala tu nekdo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 3. 2000 19:24

    Jakub (neregistrovaný)
    No konecne jako jeden z mala tu nekdo pochopil. ze nema cenu platit za nekvalitni sluzbu, kdy muzu mit kvalitnejsi sluzbu zdarma... Mam konta u VOL, WOL a Contactelu, kdyz je nekde obsazeno, pripojim se k jinemu poskytovateli, jako email klienta pouzivam pod Win skvely Calypso, pod Linuxem Pine, a je vyreseno...

    Jeste na okraj k SMTP autentifikaci - skutecne nevim, proc o pouivani teto sluzby neni u ISP zajem, nekolik modernich emailovych klientu ji bez problemu umoznuje a predeslo by se zcestnym vykrikum pisatele o nekolik prispevku vyse...

    Na jeho odresu mohu jenom podotknout, ze za blbost se odjakziva plati, nechapu, proc onen dotycny nejde uz konecne od Telec*mu nekam jinam a jeste jim za to rozcilovani se plati??

    Pokud se budeme vsichni chovat jako natvrdle ovce, tak budeme skakat, jak bude Telekominik piskat, UZ TO KONECNE NEKDO POCHOPI???!!! :(((
  • 17. 3. 2000 10:43

    Josef Mezera (neregistrovaný)
    Ja osobne se take divim, ze toto opatreni prislo az nyni, nicmene musim s politovanim konstatovat, ze jiz pred tydnem jsem mel problem jak s odesilanim, tak i s prijmem posty. Byl jsem rovnez zakaznik IOL a tak jsem kontaktoval Help-Line a tam mi operatorka rekla, ze se MODERNIZUJE postovni server a problem s e-postou bude v nejkratsi dobe odstranen.
    Druhy den -opet problem, posta nesla stahnout ani odeslat, ani vymazat atd. Opet jsem kontaktoval Help-Line a bylo mi sdeleno, ze se zhroutil post. server, na oprave se pracuje.
    To uz me na...lo a podal jsem ztiznost.
    Tento tyden v pondeli mi zavolala mlada pani z oddeleni ztiznosti Ceskeho Telecomu, a.s. a jmenem spolecnosti se omlouvala. Problem s postou byl pry odstranen. Jaky-to jsem se nedovedel. Rikal jsem, ze mi bylo sdeleno, ze se jednalo o modernizaci, ale to presla sympatickym mlcenim.
    Dodal jsem, ze by bylo priste vhodne informovat klienty predem o planovane rekonstrukci zarizeni na serveru a na to ona rekla, ze se nejednalo o opravu ani udrzbu a proto nemohli byt klienti predem informovani.
    Na zaver chci dodat, ze chapu ono opatreni a taky vim proc se s tim delali takove obstrukce. IOL byl totiz jeden z poslednich kdo nemel toto opatreni zavedene a tak IOL delal vse proto, aby nebyl k smichu.
    Vzhledem k tomu, ze ale IOL takto jedna se zakazniky a ze problem s postou byl jen posledni kapkou, ukoncil jsem s IOL smluvni vztah a jsem pripojen ke Contactelu. Do budoucna pry vazny konkurent Ceskeho Telecomu.
    IOL je proste problemovy pripojovatel.!!!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).