Akce tenhle úhel pohledu ale vůbec nepodporuje ... ano, vyžaduje určitý pokud možno originální nápad, ale celý víkend byl o tom jak udělat úspěšný projekt, ne jak vymyslet nápad. Přítomní zkušení podnikatelé od nás i z okolních zemí pomohli týmům s jejich business plánem, strategií, marketingem .. poradili nám na co se zaměřit, na co zapomenout, jak projekt prodat, ať už porotě při hodnocení, nebo zákazníkovi v budoucnu. Všem tam bylo jasné, že nápad není to na čem úspěch stojí...
Hodnotila se existence prototypu (-> tým prokázal, že je schopen nápad uskutečnit), nadšení, business plán (-> projekt může generovat zisk) a případně velké plus, pokud se již podařilo během víkendu na projektu vygenerovat příjem (-> tým je schopen prodávat).
Informace o nápadech taky nebyly kdovíjak tajné, jenom když máte 48 hodin na realizaci projektu, není publikování kompletních informací široké veřejnosti na prvním místě :)
Každopádně já jsem si to jako účastník užil a nebyl jsem zajisté sám, to je myslim hlavní.
Web te akce silne propaguje uhel pohledu "Dulezite je mit dobry napad - ten vam vydela miliony".
Ale to je kravina. Napady jsou lacine. Jsou "dime a dozen". Ja mam kazdy tyden dva nove.
To, co je dulezite, je skvele zpracovani - jak po technicke, tak po obchodni a marketingove strance. Bohuzel, z uvodni stranky je videt, ze chce propagovat naivni bussines-oriented uhel pohledu.
Nastesti nas vyvojare Facebook naucil, co mame s obchodnikem razicim pristup "ja jsem to vymyslel, ty mi to pres vikend naprogramuj, nic ti nedam, ale budes mit 5% ze zisku" udelat (vymrdat s nim).
Pak se nelze divit, ze ucastnici nechteji publikovat detaily o svych "cennych" napadech.
Stačilo by aspoň ty vítěze. Například u RallyTools linkovaný web říká jen, že jde o aplikaci pro jezdce rallye a alternativu k drahým profi systémům, ale jaksi vůbec neříká, co ta aplikace vlastně dělá :-) A po kliknutí na "read more" to po mě chce sign-up nebo login pomocí facebooku či linkedin :-/