Nejsem sice novinář, takže nemohu říci, že bych měl strukturu článků na pokračování v malíčku, ale léta jsem pracoval v komunikační agentuře ;-) Dnes už to není, co to bývalo, ale tím spíše mi tento článek připadá jao čistokrevné PR. Přehled o nabídce firmy si na jejích stránkách každý dokáže přečíst sám a stačí k tomu jeden link na začátku srovnávacího článku, kterým jste mohli začít rovnou.
PS: za poznámku o mobilu se omlouvám, pokud jste skutečně jedním z těch poctivých novinářů, kteří si nikdy žádný podobný dárek nevzali - já osobně však znám pouze jednoho takového... V českých mediálních vodách se nezávislost moc nenosí :-(
Jak je v textu uvedeno, tento clanek je pouze prvnim dilem, ve kterem je predstavena nabidka IPTV Telefoniky, zatimco srovnani s konkurenci a zhodnoceni prinese dil druhy. Jde o obvykly postup v pripade obsahlejsiho tematu, ktere by jeden clanek nepojmul.
Mobil ani sluzby od Telefoniky O2 nepouzivam.
Rád bych věděl, proč se za každou cenu Lupa snaží přiblížit se nejmenovanému "nejdůvěryhodnějšímu" serveru - tam se také čisté PR články neoddělují, ale naopak podepisují, aby to vypadalo jako autorská práce... Těchto pár odstavců opsaných z materiálů O2, bez jakéhokoliv názoru nebo srovnání, bych za článek opravdu nevydával - to má dneska šéfredaktor dovolenou, nebo taky dostal nový mobil a musí držet basu?