Vlákno názorů k článku Írán je dalším pokusem o znásilnění Internetu od Oslík - Ale jinak dobrý článek!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 6. 2009 14:46

    Oslík (neregistrovaný)
    Trochu jiný názor ve Wall Street Journalu:

    Obama: Iran 'Wants to Open Up'
    CBS response: Huh? Did someone say something?

    http://online.wsj.com/article/SB124568712609137571.html

    Na CBS dělali v pátek rozhovor s Obamou a odvysílali ho natolik seškrtaný, že jeho slova převrátili úplně naruby.

    Obamu ovšem v CBS milují, stejně jako ve všech US médiích s částečnou výjimkou FoxNews, v sobotu na CBS vysílali třeba tohle:

    He reports that "Obama had vanilla frozen custard in a cup with hot fudge and toasted almonds." He reports that "Sasha had a Brownie sundae: vanilla frozen yogurt, hot fudge, cherry, sprinkles and whipped cream (which she asked Dad to scrape off)." He reports that "Malia had vanilla frozen custart in a waffle cone." And, "You're gonna laff: Obama & the girls actually bought Frozen Puppy pops for Bo: flavors: pumpkin, peanut butter and yogurt…"

    Ať žije mediální profesionalita!

    Pak je tam o tom, že kdykoliv na CNN, FoxNews apod. vysílali z Íránu, tak bylo vidět, že mají na noteboocích otevřený Twitter a Facebook...

    Faktem je, že právě v případě Íránu profesionálové za amatéry klopýtají. Ano, většina lidí se ještě o událostech dozvídá z televize, menší část z papírových novin. Se zpožděním a spíše méně kvalitně.

    Írán určitě není case study o efektivitě a profesionalitě klasického zpravodajství, sorry.
  • 23. 6. 2009 14:20

    Oslík (neregistrovaný)
    Situaci v Íránu jsem začal detailně sledovat už před volbami.

    Dodnes jsem ani jednou nepodíval na CNN v TV a jen asi 5x přes web - v prvních třech případech jsem tam našel nic extra informace. Lepší info mělo BBC, Guardian, samozřejmě RFE/RL... skoro každý.

    Teprve posledních pár dní CNN začíná zlepšovat, a snad už její coverage patří mezi nejlepší, alespoň pokud jde o rozsah a přehlednost. Ještě ani teď nicméně nemá excelentní komentáře.

    Nene, toho není story "CNN rulez again," kdepak. Toto je story "Bye, CNN, bye!"
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).