Ano, vaše příspěvky mne provází na FB "na každém kroku" a vždy jsem uvažoval, jak máte nastavené kapaně, že jsem u inzreátů tak oblíbený. Ale je pravda, že jsem cílovou skupinou, takže u mne jste zacílili dobře.
Co se týká ceny, tak mám za to, že s ohledem na typ výroby a materiály jsou ceny naopak nižší, než bych čekal. Prostě za ty peníze výborná koupě a co jsem měl možnost ošahat vaše výrobky, tak jsou opravdu dobře zpracovány a kvalitní. Za to chválím.
Na čem bych ovšem zapracoval jsou webové stránky. Posledně jsem si vybíral brašnu messenger a nepochopil jsem, proč jsou příplatky k těmto brašnám úplně mimo (myslím v úplně jiné sekci na webu). Navíc není většinou vidět, jak ten příplatek vypadá. Těžko si prak představit, jak ten výsledný produkt může vypadat. Chápu, že není jednoduché mít nafocené všechny kombinace, ale minimálně grafická vizualizace toho, jak třeba daná kapsa apod. vypadá, jak je řešena a kde přesně, by se hodilo. Nicméně i celkově, na to jak kvalitní zboží prodáváte působí ta stránka jako přeprodej "koženého" výrobků z číny. A kdo vás nezná, musí odejít, protože tomu dle mého jen těžko neuvěří.
Každopádně ať se daří. Je super, když jsou zde firmy, které dělají i něco jiného, než jen přeprodávají hotové produkty, ale mají vlastní tvorbu.
FB jsme se učili z 0 samy, zpočátku jsme nevěděli vůbec nic a nedůvěřivě jsme přemýšleli, jestli dát 200 Kč do reklamy.
Co se týče dluhů, od toho jsou přece přátele, aby Vás podrželi když je Vám nejhůř, není to tak ? (Ty dluhy byli někde okolo 60 - 80 tis.)
Brašnáři
A souhlasím s kolegou nademnou. Nejslabší částí je web, taky by mě zajímalo, jak by vypadala peněžnka s danou "dovýbavou". A současný web to neumožňuje. Jinak super nápad. Pan Petrův je skvělý i na živo! Jsem rád, že je tu ještě někdo, kdo dokáže dělat kvalitní věci. Dneska už se těžko pozná kvalitní od šuntu, ale tady to je jistota.
Jinak jejich reklamy na FB jsou cílené na přátelé fanoušků jestli chápu dobře?
to je ta firma jejiz statusy zacinaji slovy "Mili FB fanousci" ? Tak hlavne ze to funguje mne takove osloveni prijde hodne hloupe slusne receno, zvlast kdyz zadny jejich fanousek nejsem. Takze jen diky tem trem slovum ztratili potencialniho zakaznika protoze pak uz jsem nikdy ani neklikl na odkaz :-)
Jak už zmiňovali jiní, tak konečně podnikání, kde se něco smysluplného vyrábí a navíc, něco tak krásného! Už taky zvažuji, že švihnu konečně s IT a vrhnu se na něco podobného.
Teď jste určitě zavaleni objednávkami před koncem roku a taky po těch všech článcích, takže objednám až někdy příští rok. Snad se vecpu mezi ty všechny Japonce :-)
Ať se daří!
Takže pán vyráběl opasky, které se prodávaly přes velkoobchod za 800 a on z nich měl 260 Kč a tedy žádný zisk, pouze si zaplatil náklady.
Kouknu na stránky vašeho brašnářství a tam je nejlevnější opasek za 1500. Kolik dáváte pánovi vy?
Slyšel jsem, že se přirovnáváte k Baťovi. To by sedělo. Velmi tvrdý podnikatel, který opravdu uměl prodávat. Nemilosrdně zničil řadové drobné řemeslníky s vlastní dědičnou živností a udělal z nich obyčejné dělníky. Ale jeho boty si mohl dovolit každý, nejen pár pražáků :)
Zdraví Brňák - to proto, že chci říct, že z těch canců o bohatých pražácích, co vysávají moraváky a slezany blabla... vždycky teču a přijdou mi strašně zamindrákovaný.
Ale hlavně Martine, kdyby ses podíval na jejich stránky, mají tam jednu ne zcela obvyklou věc a tou je "Na všechny výrobky dáváme doživotní záruku". Takže ti stále připadá 1500 za kožený pásek tak moc?
To byla narážka na konkrétní údaj, že 50 % objednávek je z Prahy.
Doživotní záruka se vztahuje pouze na vady materiálu, ne běžné opotřebení. Takže mít takovou záruku na kus kůže je k smíchu :)
Vytáhl jste si dvě drobnosti, ale hlavní dotaz jste úplně pominul - je pán hrdinný zachránce drobných řemeslníků, anebo jen využil zoufalé lidi v nouzi k vybudování vlastní fabriky (jako Baťa)?
Dobrý večer,
to je právě každého volba, jak a co chce vyrábět a jakým stylem chce prodávat.
Pán z Kolína se snaží konkurovat zboží z Asie, to je s českými náklady nereálné. Velkoobchod mu natvrdo řekne - buď nám prodáte za cenu jako Čína, nebo máte smůlu. My jdeme jinou, mnohem těžší cestou - děláme každý výrobek na zakázku.
A k panu Baťovi, my se k němu nepřirovnáváme, nesaháme mu ani po palec, ale jsme přesvědčeni, že mnoho věci které fungovaly před 80 lety, fungují k dobru lidí dodnes - například že spolupracovníci, zákazníci a závod-firma musí být spokojeni, jinak nelze vybudovat dlouhodobě úspěšný podnik.
Osobně považuji sociální sítě za velký nešvar doby s dosud neobjeveným škodlivým potenciálem. Ale je fajn slyšet, že to někomu pomohlo k úspěchu. Aspoň nějaké pozitivum. Já jsem na firmu pana Tlustého narazil čirou náhodou, ale rozhodl jsem se je vyzkoušet a i je navštívit. Je to skupinka nadšených lidí, kteří se snaží dělat poctivou ruční práci a prorazit na trhu zavaleném šmejdy všeho druhu. A na výsledcích jejich práce je to vidět. Už na první dotek cítíte, že si na tom dal někdo záležet, že máte v ruce něco, co se za měsíc nerozpadne. Držím jim i všem dalším firmám a podnikatelům, kteří chtějí poskytovat kvalitní služby a dělat výrobky, které jejich majitele třeba i přežijí, všechny palce a ať se jim daří! A čtenářům radím, aby se o podobné dobré zkušenosti dělili s ostatními, ať již na mnou zatracovaných sociálních sítích, nebo raději úplně normálně, lidsky, když jdou posedět s přáteli, v práci, ve škole, v klubu. Ale hlavně je podpořte. Udělejte radost sobě nebo svým blízkým zakoupením jejich služeb nebo výrobků, protože jen tak udržíme šikovné české ručičky a chytré české hlavičky, aby je ten globální svět nesemlel.
Souhlas!
Jen nevím, proč tak zatracujete soc. sítě. Měl jsem pár známých, kteří se k tomu stavěli taky odmítavě, ale když jsem jim vysvětlil správné principy využívání, nastavení bezpečnosti a všechny spojené výhody, tak jsou dnes všichni nadšeni. Stačí se jen naučit využívat výhod a že jich je! ;-)
Jinak, "nešvarem" se "škodlivým potenciálem" může být úplně stejně email a obyčejné web stránky, když s tím někdo neumí pracovat.
Prisel jsme na eshop odjinud nez z FB a odradil me prosty fakt ze u 99% produktu je celkem vyrazne tlacitko FB a u nej napis "jedne osobe se to libi" pripadne napis "budte prvni komu se to libi"
Proc bych si proboha za takove penize kupoval produkt, ktery se libi jedine osobe? Kdyz uz za to ty penize davam, chtel bych, aby se ten produkt aspon nekomu dalsimu libil, coz ve mne vas detail produktu tedy neevokuje.
Omluvte, ze se k tomu vyjadruju, jsem starsi clovek, ktery je Fasebukem celkem nepolibeny, takze v tom mozna nejaky skryty vyznam je. Na druhou stranu jsem vase cilova skupina a FB nemam a nechci a zarazilo me, ze mi predavate informaci, ze se ten produkt libi na siti, kde jsou miliony lidi, jen jednomu cloveku...