Vlákno názorů k článku J. R. Smith (AVG): Z vyhledávání získáváme přes 40 procent našich příjmů od AAA - A jak prosimvas propojeni s FB zarucuje ze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2013 9:20

    Jaroslav Martinec (neregistrovaný)

    Znám v AVG dost lidí (dost už jich tam nepracuje) a historky, které vyprávějí, jsou někdy opravdu hodně drsné.

    Nemůžu zajít do podrobností, abych neohrozil ty, kteří tam ještě kvůli osobní situaci stále otročí, ale aby ty kritické recenze bývalých zaměstnanců šéf firmy odmázl výrokem "byl to někdo, s kým jsme se museli rozloučit a on to neunesl", to vypovídá o mnohém!

    Pane náfuko, četl jste to vůbec? http://www.glassdoor.com/Reviews/AVG-Technologies-Reviews-E235032.htm

    Mimochodem - na ten web nepřispívají bývalí zaměstnanci, ale dokonce i ti současní. Je to propojené s Facebookem, takže je docela dobře zajištěno, že ta recenze každého uživatel je věcně správná. A navíc - když se do toho začtete, tak jsou recenze celkově konzistentní. Bláznivý management, důraz na rychlý výdělek pomocí špinavých metod typu neodinstalovatelné toolbary, děsivé politikaření na všech úrovních, špatná atmosféra ve firmě...

  • 22. 3. 2013 15:22

    Mike (neregistrovaný)

    Tak ty nešvary se obecně týkají každé korporace. Pár jsem jich prošel a se zazmrdovaností (viz D-FENS blog) se v určité úrovni potývá velká většina z nich. Jakmile totiž do toho začne mluvit burza, tak management je tlačen dělat jen jednu věc - vydělávat za každou cenu, ojebávat, ořezávat náklady...

    Kdo z managementu to nedělá "na úrovni", tak je nahrazen nějakým větším panákem, co se neštítí horších metod. Prostě klasika :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).