Microsoft podcenil chovani zakzniku, kteri s radosti daji sve osobni udaje za levny smejd (Android). Ikona modniho draheho nic (Apple) uz je take obsazena a misto pro druheho tu neni, takze zbyva jen kvalitni produkt pro rekneme profesionaly nebo ty kdo si jeste vazi trochu soukromi (Microsoft nevydelava cilenim reklamy jako Google pro ktereho je to jediny zdroj prijmu). Jenze takovy produkt si dnes mohou dovolit uz asi jen firmy prodavajici napriklad profesionalni foto/video techniku. Podivejte se jak skoncil kdysi kvalitni pracovni notebook ThinkPad. Nahrada za ne dnes uz neexistuje (bez ohledu na cenu kterou jste ochoten zaplatit), proto se stale tak dobre prodavaji repasovane modely.
Když si člověk vzpomene, že před příchodem iPhone měl mobilní operační systém od MS hodně slušné zastoupení na trhu a nyní přes masívní reklamu, která navíc poškozuje prodejnost desktopového os je jen jedním z mnoha alternativních os s minimálním zastoupením na trhu.
Prostě i kopírovat se musí umět.