nedělám si iluze a z vlasntí zkušenosti vím, že to opravdu takhle funguje, zejména když se začíná se to asi nedá dělat moc jinak s jednou kapsou prázdnou a druhou...
Konec konců, proč dodneška email reklama@mobil.cz směřuje i na mne, když už na něj dva roky neodpovídám? Protože jsem líný to změnit :)
Abych pravdu lhal, tak v českých webzinových lesích a hájích, nepočítaje několik "velkých", to chodí docela jinak. Až příliš často je vydavatel sám sobě šéfredaktorem, produkujícím nejvíce článků, a zároveň i programátorem celého webzinu. O jazykovou korekturu se v lepším případě stará MS Word (i ten si lze znepřátelit velice snadno) a celé inzertní oddělení se skrývá v mail aliasu inzerce@. Pokud jakástakás redakce existuje, samozvaný šéfredaktor ji nahání a prosí všemi možnými způsoby, aby z ní vyždímal nějaký článek, neboť, jak se píše v článku, by si musel vymyslet pár nových přezdívek. Občas si říkám, kde se v nich bere ten zdravý fanatismus.
Ale skvělý článek Martine!