2x za 7 dnů se může zdát hodně, 2x za letošní rok už vypadá jinak. Doufám, že se teď nemýlim, snadno byste mne pak mohl usvědčit z omylu, ale nepamatuji si, že bychom v letošním roce měli vedle těchto dvou článků nějaké jiné z pera zaměstnanců Telecomu. Jinými slovy, zkrátka se to tak sešlo.
Jinak si ale myslím, že právě tím, že dáváme prostor i zástupcům Telecomu, prokazujeme svoji objektivitu. Teď nemluvím o tomto záplavovém článku, který je myšlen spíš jako zajímavé čtení na okraj, jako spíš o příspěvku Pavla Jirouška, který zapadal do série polemických článků, jež prezentovaly různé názory na službu Internet Plus od Českého Telecomu. Skutečnost, že ji sami považujeme za pochybnou (což se projevilo v redakčních komentářích Mirka Zemana), nic nemění na tom, že by měl být slyšen i opačný ázor.
Já netvrdím, že jsou všechny články na Lupě špatné. Pouze mi nepřijde obvyklé, že zaměstnanci monopolního operátora píší články na server, který se tváří nezávisle. A frekvence 2x za 7 dnů se mi zdá dost (a to nehovořím o jejich kvalitě a smysluplnosti).
BTW - není poslední dobou Lupa větníkem Telecomu? Minulý týden článek od pana Jirouška (taky moc hezké čtení!) a teď od paní tiskové mluvčí. Tak nevím.... nebývala Lupa dříve i objektivní?
Aliatel také o ničem nepíše články (resp. svodky), ale na druhou stranu jim funguje podpora zákazníků....