Dane,
muj blog bude dostupny az pote, co pobezi na serveru, ktery IPv6 podporuje :-) Doporucuju zeptat se na konkretni termin provozovatele serveru ...
:) Zpracování do tištěné podoby zabere řádově méně času než zpracování do video podoby. A to ani nemluvě o tom, že informace se rychleji a lépe sdělují v tištěné podobě - obrazové sdělení je nezastupitelné u některých událostí, ale opravdu by se někdo díval na hodinový rozhovor s ministryní nebo hodinu a půl tiskové konference? :)
Sestříhat hodinu záznamu zabere několik hodin další práce. A už se dostáváme zpět k ekonomické otázce - návratnosti.
Kdo rika, ze to ma byt YouTube s domacimi videi? IHNED je prece pomerne zavedena znacka v urcite oblasti, kde se stale neco deje... a treba nez prepis rozhovoru s ministry, poslanci, ci konzultanty - rad se mrknu na to, jak skutecne reaguji, tvari, gestikuluji.
Asi nas nebude moc :) ale co se treba nejak propojit s 24CZ (dostupna na digitalnim okruhu v Praze)?
A pokud mp3podcasting... taky bez blizsich informaci neodhadnu velikost zakazniku, ale jit do prime konfrontace s Ekonomickym zurnalem na CRozhlasu - proc ne? Vzdyt tu nic jineho neni...
Video/audio je sice v plánu, ale jak o kousek dál Michal Krsek podotýká - s ohledem na nízkou audienci a schopnost/hodnotu sdělení to má problém s vysokými náklady. Řešení v podobě ČTK videa je sice schůdné, ale k čemu je něco co má každý. Schůdné jsou i videa od Reuters, bohužel jenom za předpokladu že zůstanou v angličtině. Poplatky za překlad jsou skoro destinásobek poplatku pro Reuters ...
Kolik lidi zajimaji videoreportaze v trapne podobe, v jake je ma Centrum (AKA YouTube)? Kolik lidi bude poslouchat podcasty novinovych clanku? A nakonec - jak tyhle veci monetarizovat?
Pac "lepsi" platek neni o tom, kolik kewl up-tu-dejt xindlu nabizi, ale o tom, kolik reklamy se mu podari prodat. Mozna se pletu, ale HN stale stavi na ekonomickem zpravodajstvi.
U technicky zamereneho platku (AKA lupa) ma nejakou hodnotu, ze bude dostupny pres IPv6. U bulvarniho platku bude zase hezke, kdyz bude umet ukazat hybaci se prsa celebrity ... U radia maji smysl podcasty ...
JJ, jeste by mohl DD sahnout dal... do toho jejich CMS/DMS, reklamniho softu, KONECNE pridat videoreportaze, mp3 podcasting a tak. A byl by z ihnedu lepsi platek! :)