Asi před měsícem jsem si koupil 19 LCD v Hong Kongu a potřeboval jsem ho dopravit letadlem. Slečna z Korean airlines mě poslala na přepážku s nadměrnými zavazadly, kde krabici označili jako křehkou. Po pravdě řečeno jsem se strachoval, jak vše dopadne, ale monitor přežil jak přeložení v Soulu, tak i vykládku v Ruzyni. Služba byla zdarma a počítám, že něco podobného nabízejí i na jiných letištích.
Podotýkám, že se jednalo o last minute nejlevnější economy, žádný nadstandard.
Ale pozor na kradeni - zrovna u nadmernych zavazadel maji dost casu se na rentgenu mrknout, co je uvnitr a neco si "vypujcit". Bohuzel letecke spolecnosti jsou odpovedne za poskozeni zavazadel naprosto minimalne, takze je lepsi se navic i pojistit.
Letecke spolecnosti jsou odpovedne za poskozeni zavazadel minimalne? Nemohl byste to objasnit? Docela by me to zajimalo, letam docela casto, a kdyz se neco stalo, tak to zaplatili docela velkym pausalem. Ale mozna jsem mel velke stesti, ze se mi stala ta jedina vec, co odskodnujou:-)