Vlákno názorů k článku Jak definovat význam českých elektronických obchodů? od Jiří Donát - Každá nová technologie se řídí technologickým adopčním cyklem,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2000 17:37

    Jiří Donát (neregistrovaný)
    Každá nová technologie se řídí technologickým adopčním cyklem, a do doby, než si na ni lidé zvyknou, ji samozřejmě nepotřebují. (Vzpomeňme například na dnes slavný odhad expertní komise ve Velké Británii, která po druhé světové válce předpověděla, že Británie bude potřebovat v následujících desetiletích až tři počítače). V tomto oboru je velmi těžké být prorokem a určit, která z marketingových bublin splaskne a která se dočká masového rozšíření. Mým osobním názorem je, že jádrem myšlenky e-commerce je poskytnout globálnímu médiu Internetu ekonomicky životaschopný model. Jsem hluboce přesvědčen o tom, že se tuto část vize e-commerce podaří realizovat. Pochopitelně, v poněkud jiné podobě, než ji známe dnes. Hodně velký kus práce ještě čeká zejména výrobce spotřební elektroniky.
  • 4. 1. 2000 16:40

    Sokrates (neregistrovaný)
    S velkym zaujmom sledujem vyvoj eCommerce. Okrem ineho aj preto, pretoze sa tym (Internetom a E-commerce) zivim. Napriek tomu som zvedavy, dokedy sa bude tato bublina nafukovat kym splasne.
    Tato megakampan ma jediny ciel - vytvorit novu potrebu nazvanu Internet. Penazi v tejto loterii pribuda a teda aj jej fanusikov. Je celkom mozne ze sa to stihne a ludia sa zapoja do hry skor kym to cele krachne. To neviem odhadnut.
    Takze je jedno kde a aky je obchod na Internete. Pise sa o tom len preto, aby to ludom (a investorom) stale znelo v usiach. Aby tomu uverili.
    V Cechach vladne nervozita (na Slovensku esta ani to nie). Veci na Internete sa pohli. Je cas zacat zbierat nejake ovocie. A tak clankov pribuda. V skutocnosti tu vsak zatial nikto obchod na internete nepotrebuje. O to je to tazsie.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).