Za 700x denně položený dotaz "tetování motivy a vzory" může zřejmě zejména našeptávač Seznamu, kde se nabalují lidé, kteří tenhle celkem unikátní dotaz vyhledávači Seznamu posílají po té, co začali hledat tetování (které samo má skoro 5800 denně). Podobné je to s "vyšívání předlohy zdarma" - kolem 100 denně a "vyšívání" s 670 dotazy.
700 je překvapivý počet dotazů, ale optimalizovat v článku popsaným způsobem jenom na samotné slovo "tetování" by bylo mnohem složitější i když se zdá, že tetování ještě SEO moc nezasáhlo, asi se v tomto oboru dělá marketing jiným způsobem (pravděpodobně referencemi od potetovaných).
Web, který je momentálně první na "tetování motivy a vzory" je první i na "tetování", tam to vypadá na dobrou přirozenou optimalizaci díky vlastnostem publikačního systému, článek o tetování mají jako nejčtenější a tak se odkazuje z mnoha vnitřních stánek webu ze seznamu nejčtenějších.
Troufám si tvrdit, že bez našeptávače by počet lidí, kteří zadají z vlastní hlavy "tetování motivy a vzory", citelně poklesl.
To je pravda. My zas měli nějakou debatu o Czechteku a v Seznamu byly v našeptávači myslím jako první fráze 'Czechtek 2006' a 'Czechtek kdy a kde bude'. A lidé přicházeli po desítkách až stovkách právě na tuto frázi. Takže žádné zobrazování logů, ale být na dobré pozici na frázi na prvních místech v našeptávači.
Možná by bylo zajímavé kdyby se dalo zjistit, jak moc zavedením našeptávače klesla jedinečnost dotazů a místo toho se začaly ve vyhledávání opakovat již hledané fráze z vyhledávačů. Asi by to byla zajímavá čísla...
PS: Jenom škoda pro nás byla, že nám přes ten našeptávač ohledně Czechteku přicházeli stovky návštěvníků, pro které v podstatě nebyl náš server určen a asi se na něm nedozvěděli to, co čekali. Ale to už se prostě někdy stane.