Milé hahaha, on tě copak nutí sledovat nějaké ty "coach", "guru", a "SEO marketer" účty? Když ty sociální sítě neumíš používat, tak se tou svou hloupostí alespoň všude nechlub.
Příklad použití Twitteru: Já tam třeba mám v extra listu účty leteckých společností a dozvídám se tak všechny cenové bomby na levné letenky ve světě. Když na nějakou letenku na Hawaii za 1500,- Kč nezareaguješ obratem, tak máš totiž smůlu.
Ale klidně si spinkej v té své omezené ulitě. ;-)
Zrovna jsem na toto chtěl poukázat a koukám, že již jste tak učinil za mě.
Domnívám se, že tento nešvar k nám proniká z anglického jazyka, kde např.: nejaktivnější je vyjádřeno právě spojením: The most active. A většina Čechů je líná, aby si přeložila "the most active" korektním stupňováním. Namísto toho uplatní "strojový" překlad a tak vznikne spojení jako: Nejvíce aktivní.
Děsím se doby, kdy se bude superlativ přídavného jména "Dobrý" tvořit jako spojení: "Nejvíce dobrý", namísto jeho správného tvaru: "Nejlepší".
No, tak tenhle clanek me utvrdil v tom, ze Twitter je stejna "socialni zumpa" jako mnohe dalsi socialni site.
Pokud pominu ucty zpravodajskych webu (pokud opravdu nekdo potrebuje mit novinky behem vterin a spokoji se s titulkem, proc ne), tak zbyva co? Roboti, spam, agregatory vseho mozneho,...
A ty pseudo-vip ucty to nezachrani: to je samy "coach", "guru", a "SEO marketer" co se 50x denne potrebuji exhibovat pomoci jednovetnych sdeleni... Wow!
No, je to jeste o dost horsi nez co jsem si myslel. Klidne muzu zit bez twitru vesele dal! Jupiii!
"Překvapivé" zjištění je zejména, že nejaktivnější účty jsou nejaktivnější. Viz těch prvních 5 bodů "co ještě víme", které dají i blbému rozum, protože kdyby někdo netweetoval často nebo měl dlouhé výpadky, tak logicky nespadne do těch nejaktivnějších:
Pokud byste někdy chtěli najít optimální počet tweetů na den, tak je dobré vědět, že skoro polovina z nejvíce aktivních účtů na Twitteru tweetuje do čtyř/pěti tweetů denně.
Konkrétně 7,6 % tweetuje méně než jednou denně (což je pravda u 85,3 % ze všech uživatelů Twitteru) a 16,5 % více jak desetkrát za den (1,12 % ze všech uživatelů Twitteru).
Denní aktualizaci najdete u 88 % z top 5 % účtů, zatímco napříč celým Twitter jde o 36 % uživatelů.
Top 5 % nemívá ani žádné velké přestávky v tweetování, pouze 6,3 % z nich mívá přestávky delší pěti dnů.