Co si pamatuji, tak jsem zaregistroval přenos z:
- pražského okruhu (silnice R1) z auta -> rozpadlo se spojení
- z tramvaje -> nejsem si jistý výsledkem, ale mám pocit že jim to ke konci také spadlo.
- někde z Prahy, před fotbalovým zápasem s rizikem rowdies -> první spojení se rozpadlo, druhé OK.
- jízda autem po jižní spojce -> rozpadlo se
Neboj, za 9 let to fungovat bude.
Iridium LCC posiluje pres nove privatni rakety Falcon9 od SpaceX.
Novej system (zpetne kompatibilni s Iridium clasic) Iridium-NEXT bude umet po cele planete 64kbps up/2mbps dw v L pasmu, ale v Ku pasmu 766kbps up/8.6Mbps down, obe pasma MOBILNE.
Cili kdyz chteji prenos, zastavi se, plocha kruhova antena o prumeru 15cm na 50cm tycce nad batohem zabezpeci "multipristup" v pasmu Ku.
Pravda, amici budou chtit za to zaplatit.
Toted mohl kolega vzit Motorolu LLC 9500, pripojit seriovej kabel a byl rad, ze rychlosti 2k4 uplink/7k6 downlink odeslal mail z pouste 60km od Sanna.
Takze satelit by to mohl poresit, ale ne reseni ala VSAT pres dva skoky jako ted.
To uz by bylo levnejsi a lepsi si pronajmout 50kHz kanal na Molnija ruskem satu v S pasmu (dw je L pasmo) a pres DRM+ tam procpat zive video modulovane "zvukovkou pro DRM+".
Pro nakopnuti see: http://www.uhf-satcom.com
to by na Noze o tom museli něco vědět a ne si myslet ty tuny přehnaně optimistických nesmyslů, které popisuje s takovým nadšením i tento článek :-D
PR je jedna věc a technika věc druhá... kdo vidí do mobilních sítí, ví své.
Jako nomadické řešení je to asi dobré.
Ale jejich co si proboha myslí, že mají potřebu dělat rádoby akčí a in živé přenosy v pohybu? Že u toho musí jet tramvají, nebo redaktor řídí auto a přes rameno čučí do kamery? To bylo zcela na přes držku.
To dávají dobrý příklad národu, co se bezpečnosti provozu týče.
A jako vždy se jim pak samozřejmě obraz rozpadl a živý vstup nedokončili.
Btw, už se jim to někdy povedlo? Zatím jsem totiž úspěšný vstup nezaznamenal.
Kdy jim dojde, že ty handovery mezi BTSkami fungovat nebudou? Když potřebují udržet plný datový tok?