Vlákno názorů k článku Jak hluboká je mobilní cenová propast? od Fichtl_jede - Smlouvu uz neobnovat a jit to zkusit ke...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 4. 2011 20:54

    Fichtl_jede (neregistrovaný)

    Smlouvu uz neobnovat a jit to zkusit ke konkurenci. Ale dle mych zkusenosti, kdy jsem se ucastnil jednani se zastupci opu pri vyberu poskytovatele sluzeb se kvuli 3k nepretrhne nikdo. Priberte par lidi ze spratelenych firem, spojte se, udelejte mesicni utratu za 30k a garantuju vam, ze budete volat za v prumeru 1,30-1,50 za min kamkoliv. Znam takove 3 mikro-sedivky, kdy se firmy co spolu hodne delaji sdruzily a dosahli podle me na super ceny. Nasledne si pak sluzby prefakturovavaji. Ale primarni je samozrejme solidnost a duvera, pac takove ceny vzdy znamenaji uvazek na 2-3 roky s min mesicnim plnenim kolem tech 30k/mesicne.

  • 12. 4. 2011 10:44

    bez přezdívky

    Ve firmě, kde pracuji, máme firemní smlouvu s Vodafone a platíme v průměru 3 tisíce měsíčně. Jsme u nich už přes 5 let. Vždy nám nabídli jen nějaký jednorázový kredit na nákup mobilů v hodnotě max. 8 - 10tis a to jsme se ještě museli o tom s obchodníkem dohadovat. Tarify jinak standardní, jen podrobný výpis zdarma a nemuseli jsme skládat jistinu na roaming. Když zavoláme na info linku pro firemní zákazníky, téměř vždy to trvá půl hodiny, než to někdo vezme. Pokaždé nás má z obchodníků na starosti někdo jiný a nikdy se o tom neobtěžují dát vědět. Přímé kontakt na obchodníka na info lince nedávají, prý se do 5 dnů ozve. Jedním slovem přístup k zákazníkovi = katastrofa (a to neplatíme jen nějakou stokorunu...). A naposledy, když jsme prodlužovali smlouvu, tak dokonce obchodnice přestala reagovat, byla nedostupná a až po x urgencích mailových a telefonických nám milostivě zavolal jiný obchodník.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).