operatori totiz zjistili ze vlastne nema smysl se snazit drive nez kdyz zakaznik odchazi ,...a pokud odchazi je na premlouvani casu vlastne stale jeste dost .... proto pokud opravdu neodchazite tak na vas operator s prominutim dokonale kasle.
totez jsem zaznamenal kdyz jsem od ceske sporitelny prechazel k nizkonakladove mBank .... takova mira arogance ke sluzbam konkurence se jen tak nevidi, a jakmile jsem prisel zrusit ucet s tim ze zustatek chci prevesk na novy ucet u mbank meli jste videt jak najednou obratili. zacali nabizet ruzne podivne vyhody, jsou to zmetci. takova konkurence je naprosto k nicemu, odesel jsem a odesel bych i kdyby mi nabidli nevim co. jde o princip
Dobrý den! Vaše zkušenost je příkladem typického chování O2 k zákazníkům. Když jsem s nimi rušil smlouvu, musel jsem si vyslechnout operátorku O2 s hlasem ostrým, jako meč. Div jsem nepřišel o ušní bubínek. Zvláštní strategie-projevovat náhlý zájem o zákazníka, až když je rozhodnut o ukončení vyžívání služby.... Chápu, počet klientů je rovno čáslu v den výplaty. Ale, prč by měl mít pochopení stále jen zákazník? Na to je život příliš krátkým......