Me zasilani cca. 3 roky faktury na jiz zrusenou sluzbu. Fakturu jsem opakovane reklamoval, operator vzdy proveril, ze sluzba neni cerpana, potvrdil opravnenost reklamace a prislibil vyreseni. A za dalsi ctvrtleti ci mesic mi prisla dalsi faktura na ruznou castku podle toho jak si GTS zrovna vzpomelo.
Neco podobneho se delo i po vypovedi sluzeb ktere jsme cerpali jako firma. Opet jeste rok chodily faktury.
Ne GTS nikdy vic, jiz jsem dnes zvracel.
Koukám že se GTS nezměnilo. Já jsem měl s GTS problémy ve své době u paušálního vytáčeného připojení. Službu jsem rušil na třikrát (doslova jsem prosil aby mi dali vědět že výpověď dostali) a fakturovali mi ji taky dalších asi 5 měsíců po zrušení služby - ještě v době, kdy ji už sami obecně neposkytovali.
My jsme zase rušili u Českého Telecomu 3 linky jednou písemnou výpovědí. Jednu linku zrušili a na zbylé dvě nám pořád posílali faktury, když jsme to reklamovali, tak tvrdili, že výpověď nedostali, neuměli ale vysvětlit, na základě čeho tedy tu jednu linku zrušili. Nebo nám dlouhodobě účtovali službu na fyzicky neexistující lince a byl velký problém to vyreklamovat.