1. To ze za prelozeni sluzby chteji stejne penize jako za zruseni a zrizeni je logicke, protoze u CTc to museji objednat a zaplatit znovu.
2. Vypoved se zasadne posila s dorucenkou- pokud ji nejste schopen dolozit, vas problem.
Dale chovani Tiscali se mi zda vcelku korektni. Furt lepsi nez jini experti, kteri zkouseji kolik kdo snese, trvale snizuji kvalitu a zvysuji cenu, a kdyz jim poslete vypoved, dostanete dopis v kterem vam sdeluji ze:
- jste pitomec, kdyz nechcete nasi skvelou a vyhodnou nabidku.
- nevime proc ji vlastne nechcete, a je nam to vcelku jedno
- kdyz si to prece jenom rozmyslite, my na vasi vypoved zapomeneme, a dame vam za odmenu 20% slevu na pausalu :)
Presne tohle me potkalo u UPC. Objednal jsem si od nich kabelovku. Z "az 150 programu v cestine" zbylo 20. Zbytek pry nejsou schopni do meho domu dorucit.
Nasledovala vypoved. Jeste nekolik mesicu pote mi volali, jestli si to nechci rozmyslet. A ze kdyz si to rozmyslim, daji mi slevu. Zacali jsme na 10%, pak 20% ...