Vlákno názorů k článku Jak jsem rušil ADSL u Tiscali od zz - mozete dokazat ze ste tam volali (vypis z...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 9. 2005 17:13

    zz (neregistrovaný)
    mozete dokazat ze ste tam volali (vypis z telefonu) a oni maju stopercentne evidenciu co kam slo (uz len kvo.li optimalizacii call centra) a tudiz po vhodnom sudnom prikaze sa da dopatrat ktora pani to bola. navyse tie tetuldy vsetko konzultuju z pocitacom a z ich vcentralneho kompu sa to pravdepodobne vytiahnut da ;-) ono staci chciet.
  • 21. 9. 2005 22:44

    Karel Kocourek (neregistrovaný)
    Nevim, co je na telefonickem podani vypovedi nebo na obycejnem psani proti stanovenym pravidlum. Ano, davate tim druhe strane moznost prijeti vypovedi poprit, ale proti pravidlum samozrejme stale jedna ona druha strana! Popirani probehle komunikace je minimalne neeticke. Vy to pouze nemuzete dokazat.
  • 21. 9. 2005 11:58

    Neiro (neregistrovaný)
    Ono jde totiž o to si vždy přečíst smlouvu, kterou člověk podepisuje. Pokud tak neučiní, nemůže se divit, že jsou po něm žádány sankce, na které potom nadává.
    Stejně tak i telefonická výpověď služby není nijak právně platná, proto nechápu, jak se na tuto může autor článku odvolávat.
    Pokud svou výpověď poslal v lednu obyčejnou poštou, je to také pouze jeho tvrzení a nechápu, proč by jakákoliv společnost měla popírat obdržení výpovědi.
    Pokud jste výpověď odeslal doporučeně v dubnu, není možné ukončit smlouvu zpětně.
    Myslím, že se všichni odvolávají na neschopnost a hulvátství všech firem, ale sami také nejednají podle stanovených pravidel.
  • 21. 9. 2005 9:23

    Ivan Heran (neregistrovaný)
    Dne 3.12.2003 jsme uzavřeli s Tiscali smlouvu na službu Tiscali ADSL PRIMA 512/128, dle smluvních podmínek za 1299,-Kč/měsíc s tím, že "Smlouva se sjednává na dobu určitou v délce 12 měsíců, což je zároveň doba povinného užívání Služby, se lhůtou pro oznámení ukončení Smlouvy 3 měsíce".
    Pokud pominu fakt, že první dva měsíce se rychlost připojení pohybovala na hranici dial-up připojení (po mnoha urgencích a zavedení FUP se to srovnalo do "normálu"), nedělo se nic mimořádného, služba fungovala.
    V únoru 2004 jsem kontroloval fakturu a zjistil, že ačkoliv Tiscali poměrně výrazně snížil cenu této služby, nám je stále fakturována stejná, tedy původní vyšší cena (ačkoliv 12 měsíců již uplynulo). Na zákaznické lince jsem se dozvěděl, že pro změnu ceny musíme sepsat dodatek ke smlově a pak začne platit nová cena. Jistě že toto jednání ma Tiscali právně ošetřené a po této stránce je jeho jednání nenapadnutelné, ale z hlediska morálního si lze o tomto vyvodit vlastí úsudek. Podotýkám, že nyní v lété opět došlo ke snížení ceny a opět byl aplikován stejný postup - Nevíš že jsme změnili ceny, dobrá, plať tedy původní cenu - nikde žádná zmínka, na faktuře, v příloze. Prostě jediná možnost je bedlivě každý měsíc sledovat ceny na webu !!!!!!!
    Další zkušenost přišla, když jsme se letos v červenci rozhodli službu vypovědět, protože na daném telefoním čísle dojde ke změně účastníka a služba není nadále potřeba. Nejprve jsem volal na zákaznickou linku, slečna vyhledala smlouvu a řekla, že výpovědní lhůta je 3 měsíce a ať napíšu výpověď, tím bude po 3 měsících smluvní vztah ukončen. Napsal jsem a odeslal výpověď, měsíc se nic nedělo, poté jsem volal opět zákaznickou linku s dotazem, zda mne vyrozumí o přijetí výpovědi. Bylo mne řečeno že výpověď obdrželi a během několika dnů dostany potvrzení. Po dalších dvou týdnech jsem opět urgoval, že nic nedorazilo, to už ale operátorka na zákaznické lince přišla se šokujícím sdělením. Vzhledem k tomu, že původní smlouva pokračuje pořád dál, protože nebyla vypovězena a sepsána smlouva jiná (byl sepsán pouze dotatek o změne ceny 4.2.2005, kde se píše že ostatní ujednání kromě ceny zůstavají nedotčeny), prodlužuje se smlouva o dalších 12 měsíců a to VČETNĚ 12 MĚSÍCů POVINNÉHO POUŽÍVÁNÍ SLUŽBY !!!
    Tudíž pokud chceme před koncem dalších 12 měsíců smlouvu ukončit, musíme zaplatit 50% pokutu za každý měsíc až do vypršení 12 měsíců (byť službu používáme již druhým rokem). Prý je to popsáno ve Všeobecných podmínkách. Opět konstatuji, právně je to zřejmě ošetřeno, ale z hlediska morálního považuji takovýto postup za naprosto nepřijatelný.

    Proto se přidávám k vašemu článku a dodávám POZOR NA TISCALI. Já už bych si od nich nikdy žádné služby neobjednal
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).