Připomnělo mi to mojí story s Telcomem - jedné kamarádce se starám o PC, která si před cca třemi roky objednala ADSL přímo od ČT. Jak všichni víme tak ze začátku mělo ADSL jako takové mouchy, ale když zrušili dashboard a zlepšila se kvalita tak to celkem šlo. Na mail a brouzdání po netu to stačilo - nic jiného tam k dispozici nebylo a kamarádka je relativně přizpůsobivá ;)
Každopádně minulý podzim stěhovali kancelář a v novém místě žádné připojení k internetu nebylo, takže si prý nechají udělat ADSL a zase od ČT ať to mají pěkně od jedné firmy. Inu staň se - objednali, s operátorkou vše dohodli, a že prý se jim ozvou. Po 14 dnech se ozvali, že prý už jedou - nakonec se ukázalo že sice jedou, ale domů a nikoliv do kanceláře protože si popletli fakturační adresu s adresou instalace. Vtipně na tom je že doma mají ADSL zprovozněné a to dokonce přímo od Telecomu, což jenom podporuje rozšířenou zkušenost že v Telecomu pracují zejména inteligenčně nepříliš vybavení jedinci.
Bohužel před zprovozněním přípojky je třeba udělat cosi na ústředně, takže auto otočit nemohli a že prý to poznačili do systému a že to urychleně napraví.
Za dalších 14 dní opět telefon "Už jsme na cestě!" Bohužel opět domů a nikoliv do kanceláře. Opět sliby že tedy urychleně dají všechno do pořádku a že už to mají v počítači poznamenáno.
No co vás budu napínat - když volali potřetí, jeli opět domů a nikoliv do kanceláře. Povedlo se jim to až na čtvrtý pokus, takže kamarádka byla v kanceláři příjemné dva měsíce bez internetu.
Naštěstí se o prázdninách opět stěhovali a na nové adrese je Chello. Halelujá - technici vstřícní, pohotoví a inteligentní, připojení rychlejší (4 Mb), spolehlivější a levnější.
PS: Mimochodem technici od Telekomu chodí z neznámého důvodu po dvou - buď se snaží vyrovnat inteligenční deficit (neúspěšně), nebo se sami bojí ...
když byl boom ISDN, nechal jsem si zapojit ISDN a dohodl jsem s nimi i instalaci ISDN rozvodu (na více zásuvek), za nějakou konkrétní hodinovou sazbu, už nevím kolik to bylo.
No a jaké bylo mé překvapení, že mi chtěli naúčtovat 2x tolik, prý že tam na tom byli 2, tak že 2x tolik :-D Poslal jsem je do , resp musel dojet jejich šéf. No nevím, jestli tohle je standardní postup anebo to byl jen pokus o vtip? Asi hoši často tohle nedělají (že by nějaký ... chtěl instalovat od Telecomu něco za extra peníze).
Ve kterémže to městě konečně přidělují technikovi bodyguarda na ochranu před spokojenými zákazníky ?-)
Jinak věřte, že není osamělejšího člověka, než je technik od telecomu.
Když jsem bydlel v SRN, pracoval v centru Frankfurtu a bydlel v městečku N. asi 25 km daleko. Kamarád, co bydlel se mnou, odjel na dovolenou a mě požádal, abych převzal nějakou zakázku zaslanou z USA FedExem na naši adresu. Dal mi její ID, já si ji našel na netu a volal na FedEx, aby si k tomuto číslu poznamenali můj mobil a to, že zásilku nemají vozit na uvedenou adresu v N. 25 km daleko, ale do centra F. Odhlédneme-li od toho, že zásilka byla za 2 dny z USA v Německu, aby pak dalších 10 dní strávila (dle infa z jejich systému) na celnici ve F., tak FedEx se (po uvolnění z celnice) navzdory mojí žádosti pokoušel doručit zásilku 4x na adresu v N. a to s německou systematičností (vždy nechali ve schránce lístek s časem, kdy tam marně zvonili - v pondělí v 10:00, v úterý v 10:30, ve středu v 11:00 a ve čtvrtek v 11:30). Nutno říci, že pokaždé jsem druhý den volal, ať nejezdí do N., ale na adresu, kterou jsem jim již před více dny uvedl. No, po pěti telefonátech, na pátý pokus, po 200 zbytečně projetých km a 6 zbytečných hodinách řidiče (pochybuji, že měli do N. či okolních obcí jinou zásilku) to FedEx nakonec zvládl.