Jsem v polovině a vidím chybu. Neměl byste platit za 1 měsíc do 9 měsíců, ale za 4 měsíce do 12 měsícl, na které jste se upsal... Jinak posílat v lednu žádost o výpověď k 31.prosinci... no nevím, co si o tom mám myslet.
ale pokud volal uz v prosinci a zadal zrusit sluzbu a operatorka mu to potvrdila (!) a pozadala o dodatecne zaslani pisemne zadosti, tak ja na dodatecne zadosti o zruseni sluzby zpetne nevidim nic divneho.. (ja bych to teda hned odfaxoval, budiz posta pochvalena)
ja si napr. objednal upc v srpnu internet od zari (pouze tel.), stehoval jsem se 4.9., pátého přisli technici vse zapojit a teprv pak jsem s nima sepsal pisemnou smlouvu a dal jim svuj podpis - ve slusne spolecnosti proste slovo platí.
No, to je ale docela podstatný rozdíl. Pokud si službu zřizujete, určitě je ochota a vstřícnost maximální. Kdežto pokud tu službu chcete zrušit (což určitě dodavatele nepotěší ;) ochota se vytrácí jako pára nad hrncem...
nejvetsi sranda na tom ale je, ze on ji prece rusit nechtel - jen se stehoval a chtel sluzbu vyuzivat - prekvapive - tam, kde bydli.
to je ten tiscali uplna banda debilu, nebo jak je mozne, ze nepocita s moznosti prestehovani???
doporucil jsem je dvema lidem jako nejvyhodnejsi domaci internet (samozrejme, kdyz si clovek sezene modem jinde), nikdo z nich se nastesti stehovat nebude, ale i tak me podobna neprofesionalita irituje.
vzhledem tomu, ze vim o pripadu kdy si spolecnost UPC bez skrupuli a navzdory reklamacim ponechala zhruba 2500 Kc za sluzbu, ktera prokazatelne po nekolik mesicu nebyla dodavana, nelze ji radit mezi slusne spolecnosti. ostatne, jsou vubec takove? mam dojem ze vsude je jen snaha zakaznika nalakat a pak maximalne oskubat, slusnost a vstricnost se ztraci za PR zvasty, slusnymi ale nic neresicimi operatorkami a umele uctivymi firemnimi dopisy.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).