Vlákno názorů k článku Jak na dialery? od jezevec - a totiž defaultně ZAKÁZAT veškerá datová volání přes...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 8. 2004 14:34

    jezevec (neregistrovaný)
    a totiž defaultně ZAKÁZAT veškerá datová volání přes audiotextové nebo dokonce zahraniční linky.
    dnešní ústředny tyto služby běžně umí a není důvod za t účtovat zváštní poplatek. jenže to by se muselo chtít.
  • 27. 8. 2004 23:05

    michaelos (neregistrovaný)
    Proč třeba (preventivně) nezakázat i telefonovat, aby náhodou někdo neprotelefonoval víc, než by rád ? Nemyslím, že by cesta jakýchkoliv forem ZÁKAZŮ byla vhodná, již nežijeme v totáči ...
  • 28. 8. 2004 21:24

    Tralalak (neregistrovaný)
    jaky zakazovani? chces volat na zluty linky? np staci jednou zavolat na bezplatnou linku a mas odblokovano. pokud to nekdo denne pouziva jiste ho jeden jedinej hovor (navic zdarma) na infolinku nijak neunavi. vsadim se, ze 90% lidi s pevnou lajnou ani o nejakych zlutych linkach nema tuseni a protoze sou z 90% pouzivany k PODVODNYM volanim tak at sou defaultne zakazany. tohle nema s totacem nic spolecnyho, evidentne ste ho nezazil.
  • 29. 8. 2004 14:12

    michaelos (neregistrovaný)
    ... a zase někdo kdo nemá ani páru o žlutých linkách a asi ani o totáči. Kdyby jste veděl, k čemu se barevné linky dají používat, možná by jste se divil. A 90% volání na žluté linky je podvodné ??? Hahahaha, to je hodně směšná úvaha. A taky to podceňování českého národa - 90% jich neví co jsou žluté linky? Směšné... A navíc, každý uživatel, když si pořídí pevnou lajnu, měl by se seznámit s obchodními podmínkami Telecomu, vždyť to taky podepisuje.

    Apropos proč teda defaultně nezakázat všechna volání - že by si jako každý uživatel, když bude chtít někam volat, vždy požádal telecom o odblokování? Jednou půjde o místní hovor, jednou o meziměsto nebo mezinárodní hovor, příště pak to bude volání do jedné, druhé nebo třetí mobilní sítě (taky to stojí balík peněz), pak internet či datová volání.
  • 29. 8. 2004 23:17

    svetporna.cz (neregistrovaný)
    To může navrhnout jen člověk neznalý problematiky , který se nenaučil na základním stupni školy číst .
    1. čtu si vstupní podmínky
    2. odklikávám jen to co přečtu a čemu rozumím
    3. zabezpečím si vlastní počítač (firewol)
    4. nepíšu pičoviny o tom o čem nic nevím
    5. neodklikávám nikde Y E S když nevím co to znamená


    p.s když je někdo nadržený na porno , a myslí si ,že to bude mít zadarmo tak asi není normální , ty holky to zadarmo nedělají , nejsou to vaše manželky , ale pracovnice.
    Vy děláte zadarmo ? Potřebuji porýt zahradu .
  • 29. 8. 2004 23:39

    shrek (neregistrovaný)
    Možná by Vám více prospěl bezplatný kurs češtiny, angličtiny a základních typografických pravidel. A žádné varování na Vašich stránkách také nevidím (akorát je tam zmínka o nějakých 36 korunách, které nemusí každý rozumět).
  • 29. 8. 2004 23:57

    Karl (neregistrovaný)
    Presne. Prave jsem to cele prosel, dokonce jsem si nechal nainstalovat dialer a je to zcela zrejme podraz. Nikde neni informace o cene za minutu. Pouze info o jednorazove cene 36 Kc, coz predpokladam neni pravdiva informace.
  • 30. 8. 2004 0:39

    Jakub Moc (neregistrovaný)
    No ano, a z rad techto "podnikatelu" tady pochazeji vsechny zbesile nenavistne reakce na blokovani linek. Vazeni "podnikatele", pokud vase pofiderni "sluzby" snad nekdo potrebuje, tak at si necha datova volani na vase barevne linky odblokovat. Vsichni ostatni (drtiva vetsina) budou spokojeni s tim, ze budou mit volani na vase uzasne sluzby ve vychozim stavu zablokovano a nebude jim hrozit, ze je vas podvodny "byznys" bude stat desitky tisic.
  • 30. 8. 2004 18:39

    michaelos (neregistrovaný)
    Na tento příspěvek musím odpovědět stejně jako na ten předchozí - nepsat o někom že je podvodník, když to tak není. Ten dialer jsem nainstaloval a vše je v pořádku !!!!

    ***********

    Udělal jsem to samé, klikl na odkaz a nainstaloval dialer - a zjistil jsem, že tady jenom kecáte nesmysly a mlžíte. Okamžitě po stažení a otevření .exe souboru vidím toto:

    * číslo, na které dialer volá
    * provozovatele
    * cenu za 1 minutu připojení
    * podrobné podmínky připojení
    * tlačítko pro úplnou odinstalaci dialeru.

    Zkusil jsem se připojit a pak bez problému dialer idinstallovat.

    Vše v češtině.

    Vše naprosto v pořádku a dle zákona.
    To je přesně to, o čem se tu mluví - lidi odkliknou neco co si nepřečnou a pak se diví, kolik za to mají platit.

    Takže všichni: klikat jen na to, co si přečtu - to se týká i autora předchozího příspěvku !!!!!!

    Ještě podotýkám, že informace o připojení a o podmínkách používání dialeru se objeví vždy při každém spuštění. Nevím tedy o co vám jde ??

  • 30. 8. 2004 18:44

    Karl (neregistrovaný)
    Ha! To jste me rozcilil a proto jsem to zkusil znovu a je zmena! Nyni je uvedena cena za minutu a je to presne jak rikate. Jeste vcera to ale byla jina kava, k onomu sedemu oknu "Pripojit/odinstalovat" jsem se vubec nedostal.
  • 30. 8. 2004 19:25

    xxxx (neregistrovaný)
    To kecáš kamaráde zase ty.Myslím,že lépe by bylo uvádět název dialeru,protože každý z nás mluví potom o něčem jiném.
  • 30. 8. 2004 18:34

    michaelos (neregistrovaný)
    Udělal jsem to samé, klikl na odkaz a nainstaloval dialer - a zjistil jsem, že tady jenom kecáte nesmysly a mlžíte. Okamžitě po stažení a otevření .exe souboru vidím toto:

    * číslo, na které dialer volá
    * provozovatele
    * cenu za 1 minutu připojení
    * podrobné podmínky připojení
    * tlačítko pro úplnou odinstalaci dialeru.

    Zkusil jsem se připojit a pak bez problému dialer idinstallovat.

    Vše v češtině.

    Vše naprosto v pořádku a dle zákona.
    To je přesně to, o čem se tu mluví - lidi odkliknou neco co si nepřečnou a pak se diví, kolik za to mají platit.

    Takže všichni: klikat jen na to, co si přečtu - to se týká i autora předchozího příspěvku !!!!!!

  • 30. 8. 2004 8:39

    svetporna.cz (neregistrovaný)
    A vo tom to je . Jak si to kdo přečte . NE 36 , ale 34 . Nikde není psáno , že to je jednorázová cena jo asi bude lepší tam dát34/min (vyhovuje). Jo a zakažme letáky z obchodu jelikož tam také napíšou sleva od .... Pánové , řešíte tu něco o čem nic nevíte , tak jako pan Rei na obrazovce . Ty takzvané podvodné dialery nejsou provozovány u nás , ale na různých tichomořských ostrůvcích , pochybuji , že nějaká firma zakáže volání do zahrničí . DIalery , které se provozují u nás mají všechny po přepojení na stránky provozovatele informaci o ceně , jde jen o to kdo se po čem dívá , že pane shrek , jestli je nadržený jak stepní koza a honem , honem ať už to mám za sebou . Proč se také nezmínit o tom ,že tyto stránky navštívíme úmyslně a pak začneme vykřikovat . Můžete nám říct kolik jste tam nechal na těch zlých dialerech peněz ?
    Vždyť dialery to vyřešily vše už za vás . Mimo rychlého připojení kde jen odklikáváte yes a ok (jediná dvě anglická slovíčka co český člověk zná) je způsob že si zavoláte telefonicky pro heslo přímo provozovateli , a když se připojujete tak ho jen zadáte a nic víc neplatíta . Jo a že Tel.... si za zablokování linek účtuje poplatek , hm ... takza to dialery nemohou ....U R Č I T Ě...... Takže stačí jen aby se tel.... vzdal částí příjmu a není problém . A těm co hledají crack na netu , aby okradli programátora o poplatek z nějakého prográmku , a stáhnou si s tím samoinstalační dialer , tak těm to přeji !!! Český člověk by si měl uvědomit , že nic není ZDARMA . Dělám s dialery denně , ale ještě se mi nestalo , že by se sám od sebe připojil . Jo asi 4 roky .
  • 30. 8. 2004 10:29

    shrek (neregistrovaný)
    Člověče dobrá, pokud si budu já chtít prohlédnout nějaké porno nebo erotiku, rozhodně to nepůjdu hledat na Vaši lame stránku se čtyřmi trapnými rolovacími iframy a nápisem "Sex Schop". Tam jsem šel jenom proto, abych se podíval, jak takové poctivé podnikání s dialery probíhá. Dialer jsem si nemohl nainstalovat, protože nebrouzdám po Internetu pod Windows, ale co jsem viděl, to mi stačilo - takže tím jsem snad odpověděl na otázku, zda se já osobně bojím dialerů. Ta Vaše "informace" na první pohled zavání podvodem, ale teď si nejsem jistý, jestli na vině není spíše Vaše snížená vyjadřovací schopnost. Čtyři roky děláte s dialery, ale ještě jste si nestačil všimnout, že před čárkou, tečkou, otazníkem a vykřičníkem se nepíše mezera. S Vámi asi bude těžké pořízení.
  • 30. 8. 2004 16:00

    xxx (neregistrovaný)
    Jen jestli ty jseš tak geniální? To aby ses v tom lépe vyznal urážení by ti šlo dobře.Ta pomlka tam byla pro zdůraznění,že. No,někteří lidé,když jim dojdou argumenty přejdou na nějaké jiné téma.Tak urážej dále...Když se ti to nelíbí,tak tam nelez.Jednoduchá ěc volby.
  • 30. 8. 2004 17:43

    shrek (neregistrovaný)
    Já jsem psal jenom o tom, že by se měl každý snažit ovládnout co nejlépe jazyk, který veřejně používá. Tak si utíkej opravit ten "schop" a nefňukej tady.
  • 30. 8. 2004 18:29

    xxxx (neregistrovaný)
    Jinak dikes za radu,měl bys ji použít,až bude čas tak se na to mrknu.Nikde jsem netvrdil,že jsem superman a čecháček,češtinu mam v ....
  • 30. 8. 2004 16:09

    kenny (neregistrovaný)
    DIalery , které se provozují u nás mají všechny po přepojení na stránky provozovatele informaci o ceně...
    Takže, než si to stihnu přečíst, tak sem zaplatil třeba 100Kč? Informace o ceně by měla být známa před připojením.

    Nikde není psáno , že to je jednorázová cena jo asi bude lepší tam dát34/min (vyhovuje).
    Když se na to podíváte z druhé strany, nikde není napsáno, že to není jednorázová cena.

    zakažme letáky z obchodu jelikož tam také napíšou sleva od ....
    Ještě se mi nestalo, že by mě prohlížení letáku stálo nějaké peníze.

    Dělám s dialery denně , ale ještě se mi nestalo , že by se sám od sebe připojil .
    Tak to Vám musím pogratulovat ke štěstí. Já už jsem měl tu čest.

    Nejsem zaujatý proti dialerům. Protože, se mi podařilo je včas podchytit, mic mě to zatím nestálo, kromě času s jejich odstraňováním (a to nejen u mě). Některé se nechají lehce odstranit, některé se drží systému jako klíště. Domnívám se, že je to schůdná cesta pro poskytování placeného obsahu. Ale... Odkaz na 'placený obsah' (včetně související instalace dialeru) musí být zřetelně označený. Uživatel musí být předem upozorněn na změnu vytáčeného připojení.

    V této souvislosti bych ještě chtěl vysvětlit proč by měl být uživatel upozorněn na změnu připojení. Příklad: Jsem BFU a chci se podívat na placený obsah. Neznám princip jak se zpoplatnění provádí (když řídím auto, taky nemusím vědět, jak pracuje motor a další věci v autě), ale souhlasím s vyšší cenou. Asi tak po 10 minutách jsem dospěl k názoru, že mi to stačí, a podívám po 'neplaceném' obsahu (např. www.lupa.cz). Teď nastává problém. Protože nevím jak zvýšená tarifikace probíhala, tak teď zůstávám připojený přes dialer, a při běžném 'brouzdání' vlastně ani nevím, že platím stále vyšší (velmi vysokou) cenu. Je to podle Vás v pořádku?
  • 30. 8. 2004 19:01

    michaelos (neregistrovaný)
    Takze, nez si to stihnu precist, tak sem zaplatil treba 100Kc? Informace o cene by mela byt znama pred pripojenim.

    ALE proboha vzdyt ta informace o cene za pripojeni tam je jeste pred presmerovanim pripojeni!!!!! Pred kazdym spustenim dialeru uvidite cenu, provozovatele, cislo 976 a tlacitko PRIPOJIT !!!!!!!

    V této souvislosti bych ještě chtěl vysvětlit proč by měl být uživatel upozorněn na změnu připojení. Příklad: Jsem BFU a chci se podívat na placený obsah. Neznám princip jak se zpoplatnění provádí (když řídím auto, taky nemusím vědět, jak pracuje motor a další věci v autě), ale souhlasím s vyšší cenou. Asi tak po 10 minutách jsem dospěl k názoru, že mi to stačí, a podívám po 'neplaceném' obsahu (např. www.lupa.cz). Teď nastává problém. Protože nevím jak zvýšená tarifikace probíhala, tak teď zůstávám připojený přes dialer, a při běžném 'brouzdání' vlastně ani nevím, že platím stále vyšší (velmi vysokou) cenu. Je to podle Vás v pořádku?


    ACH jo, pořád dokola: číst, číst a číst podmínky připojení!!! Ten dialer o kterém tu je řeč jsem nainstaloval a je tam uvedeno (přesně) toto:
    PODMÍNKY VYUŽITÍ SLUŽEB, PROSÍM ČTĚTE
    POUZE PRO DOSPĚLÉ
    Pokud jste mladší 18 let, nebo pokud je ve Vaší společnosti protiprávní prohlížet obsah určený pouze pro dospělé, ukončete nyní tento program.
    Nejsme žádným způsobem odpovědni za Vaše jednání!
    Budete-li pokračovat, znamená to, že chápete a přijímáte zodpovědnost za své jednání.
    Souhlasíte s následujícími tvrzeními:
    "S vědomím postihu za uvedení nepravdivých údajů potvrzuji, že v tomto okamžiku je mi nejméně 18 let"
    "Jsem si vědom, že po vstupu na tento server mohu získat přístup k obrázkům, filmům, slovním popisům a zvukům sexuální povahy, které mohou zahrnovat ztvárnění a popis nahoty a sexuální aktivity."
    "Zavazuji se, že nepovolím osobám mladším 18 let přístup k žádným materiálům obsaženým na tomto serveru."
    "Přijímání takovýchto materiálů mohu kdykoliv zrušit tak, že se odhlásím a už se k tomuto serveru znovu nepřihlásím."
    "Zbavuji poskytovatele, vlastníky, autory a provozovatele tohoto serveru veškerých závazků, které by mohly vzniknout."
    HARDWAROVÉ POŽADAVKY
    - CPU Intel a kompatibilní minimálně 200MHz
    - RAM 32MB, doporučeno 64MB
    - Modem
    SOFTWAROVÉ POŽADAVKY
    - Operační systém Microsoft Windows 98, ME, 2000, XP
    - Prohlížeč Internet Explorer verze 5.0 a novější.
    - Podpora Microsoft JAVA Runtime
    POUŽÍVÁNÍ SLUŽBY
    Při používání této služby ukončí váš počítač modemové připojení k Vašemu poskytovateli internetových služeb, vytočí zpoplatněné telefonní číslo (viz výše) a naváže účtované spojení (50 Kč/min).
    Cena hovoru bude vypočtena na základě minutové sazby telefonního čísla a délky vašeho připojení. Uživatel této služby je zodpovědný za platby telefonních účtů anebo musí mít výslovné povolení od osoby zodpovědné za platby těchto telefonních účtů.
    Tuto službu provozuje TopGalaxys s.r.o., P.O. Box 154, 40001 Ústí nad Labem. Softwarová podpora na support@x-dialer.cz Neprovozuje Český Mobil, Český Telecom, Eurotel, T-mobile.
    UKONČENÍ SLUŽBY
    1. Připojení ukončujte výhradně tlačítkem "Odpojit" (vpravo dole na obrazovce, nad lištou s hodinami).
    2. Připojení můžete ukončit odpojením vytáčeného připojení k Internetu v systému Windows.
    3. Můžete vypnout počítač nebo modem.
    4. Pokud otevřete další okna prohlížeče, nebo zavřete pouze prohlížeč nedojde k odpojení od placené služby.
    5. Toto připojení bude ukončeno automaticky za 60 minut.
    Za veškeré informace, data, text, software, hudbu, zvuk, fotografie, obrázky, video, zprávy nebo další materiály ("Obsah"), které budou (bude) veřejně vystaveny nebo soukromě rozeslány e-mailem, nebo jiným způsobem, odpovídá výhradně osoba, od níž tento Obsah pochází. Vlastník serveru není za žádných okolností žádným způsobem zodpovědný za žádný obsah, včetně, ale nikoli pouze, chyb nebo vynechaného obsahu, ani za žádnou ztrátu nebo za poškození, ke kterým by mohlo dojít z důvodu používání jakéhokoli obsahu. Vlastník serveru neručí žádným způsobem za další úpravy, používání, reprodukování, přizpůsobování, publikování, překládání a používání odvozených děl této Služby.
    Souhlasíte s tím, že odškodníte a nahradíte vlastníkovi serveru a jeho dceřinným společnostem, přidruženým organizacím, úředníkům, agentům, společníkům a dalším partnerům jakékoli škody, včetně honoráře advokátů, vyplývající z nároků nebo požadavků vznesených třetí stranou v důsledku nebo zapříčiněných obsahem, který jste odeslali, rozeslali nebo distribuovali prostřednictvím služby, během používání služby, během připojení ke službě, nebo které vzniknou porušením podmínek používání služby či poškozením jakýchkoli práv třetí strany.
    Vlastník serveru si vyhrazuje právo kdykoli a jakkoli často upravit nebo zrušit, dočasně nebo trvale, tuto Službu (nebo kteroukoli její část) bez anebo po předchozím upozornění. Souhlasíte s tím, že na vlastníka nebudete Vy ani žádná třetí strana vznášet žádné nároky v souvislosti s úpravami, dočasným omezením funkce nebo odpojením služby.
    DĚKUJEME A PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNOU ZÁBAVU


    Takže kdo se po ukončení neodpojí, má smůlu, bude odpojen po 60 minutach. I když teď mám takový pocit, že telecom to odpojuje dřív, po 20 minutách ??
  • 31. 8. 2004 11:50

    kenny (neregistrovaný)
    ALE proboha vzdyt ta informace o cene za pripojeni tam je jeste pred presmerovanim pripojeni!!!!! Pred kazdym spustenim dialeru uvidite cenu, provozovatele, cislo 976 a tlacitko PRIPOJIT !!!!!!!
    Možná je to tak u tohoto dialeru (nezkoušel jsem ho, a ani to nemám v úmyslu), ale není to tak u všech (vlastní zkušenost).

    ACH jo, pořád dokola: číst, číst a číst podmínky připojení!!! Ten dialer o kterém tu je řeč ...
    Výše uvedené platí i pro tuto část. Jak u kterého dialeru.

    Jak jsem již psal, nejsem proti dialerům, ale proti způsobu, jakým některé dialery fungují.
  • 30. 8. 2004 19:38

    xxxx (neregistrovaný)
    vše se tu opakuje pořád do kola,cena záleží podle dialeru,když je psáno 34kč/min zaplatíš 34kč za minitu.Leták zaplatí spotřebitel v ceně výrobků,nebo né?A ohledně dopravy,předvídej!
    Shrnutí:Zavše mohou ti co maji něco společného s dialery,ostatní zanic nemohou.Tak co nás ukamenovat.Jednoduché a rychlé řešení.
  • 30. 8. 2004 20:00

    michaelos (neregistrovaný)
    O dialerech se mluvi porad dokola snad uz 2 roky, kazdy 2.den je to v TV, novinach, spousta clanku je na netu, spousta diskuzi. Dokud lidi nepochopi, ze si musi precist podminky, nez se nekam pripoji, tak to bude vecne tema (to se tyka pripojovani na linky 976, ktere provozuje telecom nebo jiny nas alternativni operator). Ohledne tech "podvodnych dialeru", které pouzívaji ruzne ActiveX skripty apod. - to se nevola na datove linky 976 od telekomu, ale nekde do zahranici na nejake ty ostruvky v tichomori, kde se takto "podnikat" da snad i legalne. S tim tady nikdo nic neudela, ani telecom ani nikdo jiny, i kdyby se na hlavu stavel.


    Jeste jedna poznamka:
    Letaky ruznych hypermarketu zaplati dodavatel, ktery do marketu dodava zbozi, ne zakaznik. Hypermarkety pozaduji od svych dodavatelu navic urcitou slevu v % z ceny zbozi, ktera prave odpovida nakladum na tvorbu a distribuci letaku.
  • 1. 9. 2004 8:35

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Letaky ruznych hypermarketu zaplati dodavatel, ktery do marketu dodava zbozi, ne zakaznik.

    Vsechny penize, ktere nam vstupuji "do hry" dodava koncovy zakaznik. Ostatni zucastneni - pocinaje hypermarketem a nekonce jeho dodavateli - si z techto penez ukrajuji tu vetsi tu mensi dil.

    Rict, ze jakykoliv naklad plati nekdo jiny nez koncovy zakaznik je omyl nebo demagogie. Ledaze onen dodavatel hypermarketu pod svoji nakupni cenou a cely system (taky) dotuje - ale to bych videl jako spis nepravdepodobne ...

  • 2. 9. 2004 12:48

    kenny (neregistrovaný)
    Náklady hradí vždy (i když skrytě) zákazník. Ale pokud v tomto obchodě nenakupuji, to neplatím.
  • 2. 9. 2004 21:31

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Pokud v obchode nenakupujete, nejste jeho zakaznik.

    Mimochodem, vyjimku z tohoto "reklamniho" pravidla tvori SPAM, kde vetsinu nakladu souvisejicich s jeho distribuci nesou jeho prijemci - a to nez ohledu na to, zda jsou, nejsou, budou ci nebudou zakaznikem toho, v jehoz prospech je takova reklama rozeslana. To uz je ale zase jina pisnicka ...

  • 31. 8. 2004 18:54

    dialer (neregistrovaný)
    A zas dokola ---> kom.Datum: 30.08.2004, 18:34
    Od: michaelos <michaelos@post.cz>
    Titulek: Re: řešení jsem navrhoval už v mi ulé diskusi:
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).