Opravdu, uveďte nějaký příklad KW, po kterém vyskočí "přeoptimalizované" weby. Podle mě tu trošku malujete bubáka na zeď.
Já osobně se zaměřuji spíš na google a na seznam kašlu. Jsem třeba 1. na google a 18. na seznamu.. no a? Potenciální návštěvnost z google je 5x taková jak ze seznamu, takže je mi to fuk.
Ale autorovi velice děkuji za studii, podle mě to není "nojo, nic nového pod sluncem" ale velice kvalitně provedená studie plná tvrdých dat a žádné bláboly, to ví přece každej. Akorát bych vytkl, že nejsou popsány osy grafů.. to jste nechodil do školy? :)
A moc se těším na analýzu z google, představit totiž něco na seznamu a nedát to do kontextu s google je dosti polovičaté, takže vzhůru do toho!
Na Seznam stále stačí (bohužel) mnohdy i masivní registrace do katalogů, stále často vyhrává kvantita nad kvalitou a to mluvím i o dost konkurenčních frázích a slovech.
Řeším to tak, že u webu dělám opravdu široký mix odkazů, tedy tam jsou i katalogy (třeba 100-200), sociální sítě, PR články a co nejvíce té kvality. Takže i Google to přežije. Problém u Seznamu je ale i v tom, že preferuje přeoptimalizovanou homepage nad hlubší strukturou kvalitních článků a podstránek.
Prostě pokud uděláte stránku kam naflákáte tunu SEO textu na homepage, přidáte třeba jen pár podstránek a provedete registrace do katalogů, backlinky z fór... tak to stále stačí a výsledkem je fulltext plný šílených webů. Kolikrát ty první weby ani nejsou optimalizované, jen majitel je magor a opakuje stále stejné slovo dokola protože ani neumí zajímavě napsat 1NS.