Já má vyzkoušené http://www.levnezde.cz, nákup zboží ze zahraničí kde za Vás vše vyřeší, zařídí dobírku, dají záruku 2 roky, také možnost vrácení zboží v ČR a když něco nemají stačí napsat a seženou to. To vše za zlomek ceny oproti cenám v ČR :-)
http://jaknakupovatvusa.cz/index.php/novinky - tady je spoustu rad jak nakupovat a kde...
Částečný souhlas. Před cca 2 lety došlo zboží do zhruba dvou týdnů. Letos v létě to trvalo pět týdnů, ale podle razítka na obálce byla zásilka podána 6 dnů (!) před doručením, takže objednávka měsíc ležela. Jo - objednával jsem více položek a došly ve dvou zásilkách s odstupem 2 dnů.
Tak tak. Nedávno se mi stalo u nákupu asi za $15, že mi z DX nedorazil ani po dvou měsících. Tak jsem to reklamoval a bez keců to poslali znovu. Leč chyba byl asi u našich celníků, neb mi posléze dorazily objednávky obě. Protože mě rodiče špatně vychovali, tak jsem se i přiznal, že mi to nakonec dorazilo 2x. Jen poděkovali za zprávu a doplatit ani poslat zpět to nechtěli.
Odobně mám s DX několik zkušeností s reklamací a vždy spokojenost.
1) zboží přišlo rozbité. Při reklamaci se zeptali na cenu poštovného a protože zboží bylo bylo asi za 60 USD, nechali si poslat zpět. Na poště jsem si nechal vystavit potvrzení, to jsem naskenoval, přepočítal na USD a za týden jsem měl zpět poštovné a za další týden nové zboží.
2) zatoulal se někde cestou balík. Vzali si 10 dnů na dohledání balíku a když ho nenašli, vrátili peníze.
3) Přišlo rozbité levné zboží (asi za 9 USD). Dohodli jsme se, že nemá cenu posílat zpět a dali mi 5 USD kredit. Kdybych nebyl líný dojít na poštu, vrátili by vše včetně poštovného.
Na DX nemám negativní zkušenost. Tam mě štvě jen poslední dobou časté zdržení, než vůbec zboží začnou expedovat. Jinak support reaguje na naše poměry velice rychle k plné spokojenosti. Reklamaci jsem zatím neřešil, protože ceny rozbité věci byla asi 200 Kč, přitom u nás to stojí 800 Kč, takže sem to neřešil, ale reklamovat bych se nebál něco dražšího.
celkem by me zajimalo kde autor dosel k tomu, ze se na cinskych eshopech hur reklamuje. to je nejaky osobni pocit? ok tak muj osobni pocit je naprosto opacny. vyreklamovat vec v nemecku/holandsku/uk je mnohem vetsi peripetie. oni totiz narozdil od cinana cekaji az balik dorazi a pak se klasicky tahne reklamace. cinan vetsinou posle nove zbozi na zaklade elektronicke reklamace a neceka az se k nemu balik dovali. navic cena baliku do uk a ciny je zhruba stejna (cca 200kc).
nehlede na fakt, ze uplne stejne zbozi co prodavaji eu shopy vcetne tech ceskych je u cinana za 1/3-1/2 takze mam 2-3 "pokusy" nez me vubec zacne zaruka zajimat.