Aukro je semeniště podvodníků a už to zjistila řadu lidí, jak je vidět na jejich meziročním úpadku! Co také můžou polští kšeftaři lepšího vymyslet, že?
Navíc si Aukro podvodníky hýčká. Můžete je upozorňovat zleva zprava, ale dokud jim podvodník platí, tak je nic nezajímá.
eBay s nimi prosím nesrovnávejte! eBay + PayPal je záruka, že o peníze nepřijdete a obchodník si už neškrtne!
To se mně jednou stalo taky... Obchodník se pořád vymlouval, nejdřív že pošle zboží znovu, pak že vrátí peníze a nakonec jsem prošvihl lhůtu, kdy ho šlo naprášit na eBay... Tak jsem mu ČESKY napsal, že je sprostej čínskej zloděj, a ejhle - za 3 dny jsem měl peníze na PayPalu :-).
S tímto mám podobné zkušenosti. eBay Buyer Protection v tomto ohledu funguje dokonale, ale nutno podotknout, že je potřeba platit skrze Paypal (ono to ostatně už asi ani nejde jinak - nevím, delší dobu nesleduji). Obchodník mi též zboží neposlal, resp. tvrdil že poslal, ale potvrzení nenašel, tudíž zakročil eBay a obdržel jsem celou částku vč. poštovného zpět a ještě něco navíc k tomu za kurzový rozdíl:) Nutno ale pamatovat, že na vznesení stížnosti je předem určený čas, po jehož uplynutí se kupující vzdává nároku na tuto ochranu.
A těším se na článek o poště 120. Mám s nimi tolik osobních zkušeností, že by se dalo vyprávět. Bude to asi poučná, vtipná story se smutným koncem:)
Sice jsem osobně takovou situaci řešit nemusel (mám asi 80 nákupů na eBay), ale podle ohlasů to stále funguje na jedničku. Viz: http://pages.ebay.com/coverage/index.html
Dobrý den,
věřte, že ani u nás na Aukru nemáme z podvodníků radost a děláme proti nim, co je v našich silách. I díky tomu evidujeme na Aukru stížnost jen na 1 z 12500 transakcí, počet problémových navíc stále klesá. Pomáhá nám k tomu Program ochrany práv a také v Program ochrany kupujících, který jsme před pár dny výrazně zjednodušili a zrychlili výplatu případných škod kupujícím. Ta nyní proběhne v průměru do 14 dnů.
Více o obou programech si můžete přečíst zde:http://info.aukro.cz/bezpecnost/
Přeji pěkný den,
Milan / Aukro
eBay + PayPal dříve fungoval tak, že když kupující ohlásil, že nic nedostal, tak mu PayPal vrátil peníze.
A prodejce se mohl rozčilovat a dokládat jak chtěl, že on to odeslal, PayPal mu peníze nevrátil.
A také fungoval eBay + PayPal tak, že pokud vám od prodejce přišel balíček, ale v něm nic nebylo, nebo bylo zboží nefunkční, vadné, jiné, neodpovídající popisu, tak vám eBay dal radu, že si to máte s prodejcem vyřešit sám a dál jenom krčil rameny.
Změnilo se v poslední době něco?
Nevim zda se neco zmenilo ve vztahu k prodejcum, ale jako platici sem 2x nahlasil fraud, a do tydne sem mel prachy zpet. V obou pripadech sem zjevne nebyl jedinej - prodejci velmi rychle pribejvaly negativni hodnoceni.
Navic paypal vi technicky prd, jestli zbozi doslo rozbity nebo nedoslo vubec ...
Na eBayi mě už jeden čínský obchodník napálil, a neposlal objednané a zaplacené zboží ani po několika urgencích. Na druhou stranu musím říct, že eBay se zachoval fantasticky - po oznámení si zkontrolovali komunikaci mezi mnou a prodejcem a během pár dní poslal peníze za nákup zpět. Kam se hrabe Aukro :-)