Prima diváky pěkně tahá za fusekli, až to hezké není. A věřím tomu, že český divák si Primu CNN News zapamatuje jako stanici s tím bezkonkurenčně nejotřesnějším startem, který tu byl. Pokud měli nachystanou tiskovku, takže už měli co říci, výmluvy na koronavirus jsou trapné. Mohli si odpustit prázdná pompézní gesta jako cinkání šampusovými sklenkami a vydat tiskovou zprávu, určitě by to bylo lepší. A nynější reklamní kampaň je neskutečně trapná. Stačilo by jen ,,Vysíláme od xx. xx. 2020. Nashledanou". Konkrétní sdělení by zaznělo a o tom to je. Takhle se řadí k bezpočtu reklam, které jsou plytké a o ničem. Od reklamy čekám jméno výrobce, název produktu, dostupnost, cenu. Nazdar. A ne rozesmátou rodinku a kýčovitou hudbu a trapné heslo. Opravdu tato přímočarost mi v dnešní době velmi schází a věřím, že nebudu sám.