Vlákno názorů k článku Jak nedělat PraSEO aneb 6 nejčastějších SEO chyb u českých e-shopů od Smazaný profil - Moje nazory na zminene odborniky Marek Prokop - zije...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 8. 2019 10:11

    Smazaný profil

    Moje nazory na zminene odborniky
    Marek Prokop - zije ve sve ulite v ramci SEA, je to primarne byznys, ne delani sveta lepsiho, ale fajn clovek, jen jsme se nikdy nepotkali v tom, jak to delat
    H1.cz - no LOL to nemyslite vazne, pred 5-10 lety mozna, dnes zapadla mezi desitky dalsich
    agentura Roberta Němce - asi nejpredrazenejsi bublina na trhu, Robert ma genialni osobni PR, kvalita sluzeb je naprosto prumerna a ceny naprsoto spickove
    - ostani nebudu hodnotit, protoze u techto jsem utratil hodne zbyle viceme mene neznam tak dobre.

    Co se tyka clanku piste

    "SEO má přitom velkou výhodu v tom, že neplatíte za prokliky jako u PPC" - to mate pravdu, na druhou stranu jsou tam uplne jine investice, resp. jiny platebni model. Delate jakoby seo koncilo tim, ze udelate web technicky dobre, jenze zapominate rict, ze druhou velkou poric je obsah na webu a treti je odkazovy profil. Ty dva body stoji desitky, stovky tisic klidne i miliony. SEO, pokud se dela opravdu dobre a eshop neni one man show, stoji podobne PNO jako PPC reklamy, navic oba tyto zdroje se velmi ovlivnuji, efektivita se preliva a ani atribucni modely tomu nepomahaji a proste oddelit PPC a SEO proste nejde.

    Dost mi v clanku chybi to, ze pri SEO je treba myslet hlavne mobilne, nekoukat na web z desktopu u stolu, ale porad z mobilu a delat vse, at funguje mobilne, ne desktopove (primarne)

    Jinak s temi body co pisete se da souhlasit. Vim, ze mate desitky/stovky klientu a je to o zakladnich chybach. Ja bych pridal urcite sedou a to prave absence zamereni na mobily a osmou - rychlost webu.

  • 30. 8. 2019 21:32

    bez přezdívky

    mně tak nějak přijde, že by "internet bez SEO" (možnosti ovlivnit vyhledávání byl podobně jako "svět bez internetu" lepší.. je to opravdu kacířská myšlenka, ale shodují se (ohledně internetu) na tom prakticky i všichni moji přátelé.. určitě internet přinesl celou řadu benefitů, ale na druhou stranu i spoustu odcizení. dneska se může kdokoliv uzavřít do té své ulity a ani nevystrčit nos z domu - i účet v bance si otevře na dálku a jídlo mu doveze nějaké onlina damejidlo.cz apod.. mám takový neblahý pocit, že díky internetu naprosto zdegenerujeme.. a za takových dvacet let "v offline světě" si běžný jedinec nebude ani schopen sám uvařit, protože si zvykl za donášky čehokoliv..

  • 4. 9. 2019 6:39

    L.

    Ano, v době, kdy žádný pořádný search engine nebyl se opravdu search engine optimization nedělala :-D

  • 5. 9. 2019 2:01

    bez přezdívky

    no a co jajko? napsal jsem snad něco jiného? I dnes je celá řada webů (netýká se to e-shopu a e-commerce projektů), kde zkrátka SEO nepotřebují a kašlou na něj - a kupodivu fungují. Je to jako vše (kolem) o tom, jak strašně moc lidi zpohodlněli.. v oblasti webu se pohodlí týkat představy, uděláme si báječné SEO termíny a výrazy a bude vymalováno.. v oblasti běžného života pak třeba v tom, že než něco zkusit udělat sám (např. ono nakoupit, uvařit, vymalovat.. opravit něco.), tak si radši něco najdu na netu a cvaknutím objednám... lidi jsou už tak líní, že NEJSOU SCHOPNI toto ani udělat od stolního počítače resp. notebooku!! a objednávají raději na prtavém mobilním telefonu.. asi jsem už moc konzervativní, ale tohle fakt pro mě představuje totální degeneraci.. obzvláště, když není výjimkou, že mobilní aplikace určené pro tablety a tel postrádají funkce, které naleznte jen v "plnohodnotné" PC web aplikaci..

  • 30. 8. 2019 23:48

    KarelI

    V tom případě jsme zdegenerovali už dávno. Lidi se odcizili už v momentě, kdy si každý obsadil svou jeskyni a chýši. Dnes ani nejsme schopni žít pospolitě pod nějakou lípou.

  • 3. 9. 2019 18:57

    bez přezdívky

    tak to tedy s vámi nesouhlasím - weby se dají dělat bez SEO a dělaly se bez SEO ještě v době, kdy jste zřejmě ani o internetu neslyšel (myslím tím věk např. Altavisty). Jo, někdo si tam možná do meta tagu hodil nějaká klíčová slova, ale doba byla taková, že to nebylo běžné a naopak běžné bylo se tímto vůbec nezabývat. a fungovalo to. To jen "díky" Googlu se z SEO stala mánie, která tu je

    3. 9. 2019, 18:57 editováno autorem komentáře

  • 5. 9. 2019 9:46

    L.

    Jasně, pokud jste jediný web co o daném tématu píše, tak SEO fakt nepotřebujete. Pokud ten web není udělaný úplně blbě, tak ho nejspíš uživatelé najdou tak jako tak. SEO je spíš o soutěži s ostatními weby / zásahu co nejširší skupiny (synonyma).

    Mě teda objednávat přes mobil přijde spíš nepohodlné, když to mohu udělat z něčeho s velkou přehlednou obrazovkou. No a co se týče ořezaných mobilních aplikací, třeba u takového Revolutu nebo Instagramu toho z PC (webu) moc neuděláte, musíte přes mobilní aplikaci. Tam je to zase naopak.

  • 2. 9. 2019 9:30

    Michal Lupecka

    Se SEO je to podobně jako s designem: design není nic, ale nic není bez designu. Stejně tak se weby nedělají pro SEO, ale současně nejde dělat web bez SEa.
    Google začal používat ty naše běžné elementy, které se používají a pokud se používají dobře máte dobré SEO i když jste řekněme o SEu nikdy neslyšel. Tedy alespoň tu část, kterou můžete udělat v rámci technických možností. To důležitější tedy dobrý obsah a zpětné odkazy to už je jiná věc, a tady by si nikdo jistě netroufal tvrdit, že web by byl lepší bez kvalitního obsahu nebo odkazů na něj.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).