A co Lupa.cz?
https://www.facebook.com/Lupa.cz
Podle mě také nic moc.
Co Justit.cz? Proč je tam ta 13cka?
https://www.facebook.com/JustIT.cz
Co pooh.cz? Proč tam jsou ty kolečka?
https://www.facebook.com/pooh.cz
V současné době jedu MČR v rally sprintech autem na obrázku a dala jsem ho tam v termínu prvního závodu (Rally Vrchovina, kde jsme mimo jiné skončili v ženském poháru na 2. místě a v ženském poháru Pirelli dokonce na 1.). Jen a jen proto tam ta fotografie je. Pokud bude některá z mých činností aktuálnější, dám tam zase něco jiného, ale protože hned další týden je rally Lužické hory a my už v současné době testujeme, tak jí tam nechávám. Samozrejmě se nezlobím za neznalostautora článku, ale děkuji za obranu ostatním.
Já vás nekritizoval, ale když bylo poukázáno na ostatní, proč neukázat FB stránky autora článku. Jak nedělat záhlaví Stránky na Facebooku! Ale proč by se to tak dělat nemělo?
"K ostatním dvěma je "proč" jednoduché, protože se mi ty fotky líbily a protože jsem nenašel nic lepšího co bych tam prostě mohl nahrát a nemusel tomu věnovat čas. Jsou to mé osobní věci (web a blog)."
Stejně to mohla cítit Olga Lounová. Prostě si tam dala své osobní věci, aby se (třeba) polidštila v očích svých fanoušků a primární prodejní kanál její osoby jsou její webové stránky. Takže mě napadá proč by to bylo špatně?
"Cover obrázek máme pohled do redakce, nic lepšího nás nenapadlo, ale klidně pošlete tipy :)"
Jak jsem napsal nebylo to míněno kriticky a samotného by mě zajímalo co jiného tam dát :-)?
Třeba to Olga Lounová dělá stejně blbě jako Daniel Dočekal - nic lepšího ji nenapadalo a tak tam dala co se jí líbilo. Nechápu proč autor předjímá, že Olga Lounová chce tu stránku využívat k nějakému velkému marketingu a pokud ano - jak se chce prezentovat = budovat image. Třeba je to přesně oč jí šlo a proč tam tu fotku 6. dubna dala a třeba za pár dní dá zas jinou ...
To ta 13 na Justiit mi přijde mnohem víc mimo a o kolečkách na POOH, které připomínají nějaké další klišé, ani nemluvě. A výmluva, že to jsou něčí osobní stránky, takže se to nepočítá - to je snad až dětinský argument.
Jak se říká: Nejdřív si zameť před vlastním prahem a potom mluv na druhé.
Daniel Dočekal ví nejlépe, pro koho dělá Olga Lounová svou osobní FB stránku. Ví to lépe než Olga Lounová, to je jasné. Ale ví to DD, lépe než Bůh?
Odpověď na tuto otázku by pomohlo zodpovědět to, kdyby sem do diskuze napsal sám Bůh a napsal, jak to je. Ale i potom by DD vševědoucímu Bohu nepochybně vysvětlil, jak to je opravdu správně.
Navrhuji zavést do češtiny slovo "vícenežvševědoucí" a udělit ho panu DD jako doživotní titul.
Obvykle neryji ad hominem, ale tohle je prostě nahrávka na smeč, která se nedá nevyužít. Klidně to smažte.
Prosím vás, šéfa do téhle debaty vůbec netahejte. On má na Facebooku stránku taky [ https://www.facebook.com/pan.buh ] a kdyby mu Dočekal zkritizoval fotku, nechtějte vidět ty záplavy a tornáda, co by nastaly.
Šak on taky MedvidekPu píše o zákazníkovi. Což je ale mimochodem asi taky, protože si už nějaké auto kupovala. Vlastně automobilovým zákazníkem je potenciálně kdokoli. Du si tam dát fotku svojí Lady.
Jinak souhlas, tady je MedividekPu vedle a jak sám rád ostatní kritizuje, že si nejsou schopni něco zjistit a kafraj o tom, tak tady na něj musím zařvat: UTFG, woe!
Protože nevysvětlil. Jen bruslíte.
Zatleskal bych, kdybyste řekl:"Nevěděl jsem, že Olga Lounová závodí a myslel si, že to tam dala jen tak bez kontextu. Ale ukázalo se, že to tak není. Takže beru zpět."
Celkově to ale nahrává tomu, jak vás spousta lidí kritizuje za to, že si děláte patent na rozum u sociálních sítí.
S hodnocením ostatních nemám problém a myslím, že článek je veskrze užitečný. Ta první část, která na příkladech ukazuje, co je špatně a nesmí se. Takže díky za něj
Teda aspoň podle mne. Ono jde taky o to, že pravidla FB jsou jako obvykle naprosto debilní aby je náhodou nemoh někdo za něco žalovat. Nicméně co třeba tahle page - https://www.facebook.com/hrackyprovelke - vadí takovéhle "call to action" v cover photo? :-)
No a pokud by vás zajímalo jak dělat záhlaví tak je to jednoduché (i když je to opět subjektivní názor). Kvalitní grafická práce, možnost propojení cover fotky s profilovkou a jasně dát najevo k čemu se Timeline na Facebooku vztahuje, toť vše.
Stačí se kouknout sem:
http://socialdesign.cz/reference-strana-3/
Zjistit fakta? Inu Olga Lounová je především zpěvačka a herečka. A odpovídá tomu i http://www.olgalounova.cz/ kde sice "rally" je k nalezení, ale až jako to poslední a minimalistické (ani to auto se na web nedostalo).
A Stránka jako taková je také profilem herečky a zpěvačky. Auto v záhlaví bez vysvětlení je špatně.
Takže ano, mám jistotu, že auto v záhlaví nemá být a Olga Lounová je především zpěvačka a herečka. A to se počítá.
Dobrý den,
právě jsme se pozastavovali nad timelines našich slavných portálů na slevy. Jistě se na to zkuste podívat sami a je to velmi zajímavé, všechny vypadají stejně, pokud je vůbec lze od sebe rozeznat. A jeden velmi zajímavý fakt - když se podíváte na např. 30 fb stránek, cca jen 25% je marketingově aktivních - a to už o něčem vypovídá. Mohli by jste se na ně podívat taky ;-)
S pozdravem
Tomáš
Nechci byt hnidopich, ale u kritiky na grafiku, kde kritik pouziva spatna slova tykajici se grafiky mi to neda :)
To co autor popisuje slovem "rozmazane" a jeste nekde k tomuto slovo naprosto nesmyslne dodava "vlivem komprese", nema s rozmazanim nic spolecneho. Stacilo by si uvedomit co to vlastne neco rozmazat znamena :)
Ten článek a hlavně a následné reakce dokládají, jak autor je úplně mimo pochopení sociálních sítí. Nejvíce úsměvné je, jak zde reaguje majitelka jedné stránky a jak neohrabaně autor argumentuje a přesvědčuje jí, že ona vlastně chce to, co říká on a že to co chce, je špatně. Je úplně mimo pochopení, jak osobitosti stránky tak že marketing není vždy jen to okaté a zjevné. Tohle je právě známkou amaterismu a nepochopení využití sociálních sítí, kde je důležitá originalita a překvapení. Autor článku nejen že nerozumí grafice a grafickým programům, ale ani sociálním sítím a marketingu, jak je okatě vidět z celé diskuze.
Skvělé, ale to jsme zpět u původního problému, Ta fotografie postrádá informaci o tom, jakou má souvislost s HLAVNÉ zpěvačkou. Je vytržená z kontextu. A pokud se snad domníváte, že tvoříte Stránku na Facebooku pro ty co vás ZNAJÍ, a vědí o rally, tak je to omyl. Na Stránku je potřeba se dívat očima někoho kdo o dané firmě či osobnosti neví nic. Ten kdo o ní ví všechno se stane fanouškem i kdyby tma žádné foto v záhlaví nebylo.
Nechápu, proč na Lupě musí vycházet články postavené na subjektivním šťourání se autora v nose, pardon v cizích stránkách a nevyjde tu namísto toho článek jak stránka má než nemá vypadat. Nemluvě o autorových narážkách na photoshop, ty jsou zcela mimo mísu a pokud je na tom něco děsivé, tak spíše klišé s kterým to autor píše.