Šak on taky MedvidekPu píše o zákazníkovi. Což je ale mimochodem asi taky, protože si už nějaké auto kupovala. Vlastně automobilovým zákazníkem je potenciálně kdokoli. Du si tam dát fotku svojí Lady.
Jinak souhlas, tady je MedividekPu vedle a jak sám rád ostatní kritizuje, že si nejsou schopni něco zjistit a kafraj o tom, tak tady na něj musím zařvat: UTFG, woe!
Zjistit fakta? Inu Olga Lounová je především zpěvačka a herečka. A odpovídá tomu i http://www.olgalounova.cz/ kde sice "rally" je k nalezení, ale až jako to poslední a minimalistické (ani to auto se na web nedostalo).
A Stránka jako taková je také profilem herečky a zpěvačky. Auto v záhlaví bez vysvětlení je špatně.
Takže ano, mám jistotu, že auto v záhlaví nemá být a Olga Lounová je především zpěvačka a herečka. A to se počítá.
Protože nevysvětlil. Jen bruslíte.
Zatleskal bych, kdybyste řekl:"Nevěděl jsem, že Olga Lounová závodí a myslel si, že to tam dala jen tak bez kontextu. Ale ukázalo se, že to tak není. Takže beru zpět."
Celkově to ale nahrává tomu, jak vás spousta lidí kritizuje za to, že si děláte patent na rozum u sociálních sítí.
S hodnocením ostatních nemám problém a myslím, že článek je veskrze užitečný. Ta první část, která na příkladech ukazuje, co je špatně a nesmí se. Takže díky za něj
Třeba to Olga Lounová dělá stejně blbě jako Daniel Dočekal - nic lepšího ji nenapadalo a tak tam dala co se jí líbilo. Nechápu proč autor předjímá, že Olga Lounová chce tu stránku využívat k nějakému velkému marketingu a pokud ano - jak se chce prezentovat = budovat image. Třeba je to přesně oč jí šlo a proč tam tu fotku 6. dubna dala a třeba za pár dní dá zas jinou ...
To ta 13 na Justiit mi přijde mnohem víc mimo a o kolečkách na POOH, které připomínají nějaké další klišé, ani nemluvě. A výmluva, že to jsou něčí osobní stránky, takže se to nepočítá - to je snad až dětinský argument.
Jak se říká: Nejdřív si zameť před vlastním prahem a potom mluv na druhé.