zakaznik samozrejme neni od toho "aby pocitacum rozumel" a nejlepsi je kdyz do toho ani moc nemluvi. :-) Regulerne v zajmu zakazniku jim musim rozmlouvat spoustu jejich napadu ohledne web stranek - pouziti tezkopadne grafiky, tam kde to nepatri, Java Scriptove efekty, ktere jsou k nicemu, zlute pismo na cervenem pozadi jeste k tomu tucne a velke, naskenovane copyrightove materialy atd. atp.
To je jako s politikou. Kdyz uz ten stat musi nekdo ridit, at to delaji profesionalove, nikoliv ti, kteri mi rikaji, ze pro ne je nejdulezitejsi moje prani.
"Technické" dotazy jsou občas zábavné - ale člověk musí chápat, že zákazník tady není od toho, aby rozuměl počítačům.
Mám zásadu, že když mi zákazník zavolá, nejprve proberu popořádku klasiku (jako zda má dobře napsaný login - to je snad největší problém!!!) a když je všechno nastavené tak, jak má být ptám se, co to píše, jak se to chová, co dělá. Pokaždé se dá problém vyřešit.
Ridime se zasadne heslem nas zakaznik, nas pan - vzdy az na prvnim miste.
Jako obchodni heslo je to dobry, ale chtel bych Vas videt, jak resite technicke problemy. :-) Ve vetsine pripadu plati zasada trochu jina - ze zakaznik nikdy nevi co chce :-)
Nedávno jsme byli kvůli problémům našeho provozovatele webhostingu nuceni změnit dodavatele těchto služeb.
Jelikož s tímto nemáme dobré zkušenosti, měl jsem jisté obavy. Ovšem Globe nás o správnosti naší volby přesvědčilo ještě před převedením serveru.
Potřebovali jsme server fyzicky spustit ještě před převedením a navíc jsme spěchali - obojí vyřešil jediný telefonát a to byl pátek odpoledne.
Ještě více vděku si však Globe zaslouží za špičkovou technickou podporu 24 hodin denně. V neděli po půlnoci jsem zjistil, že nedokážu přenést naší více než 30-ti megabajtovou prezentaci s pouhým modemem, který jsem měl v tu chvíli k dispozici. A druhý den ráno to kvůli převodu muselo být hotové...
Ve značném zoufalství jsem se obrátil na zmíněnou technickou podporu, kde se mě ochotně ujala slečna Lucie Matějíčková, která po zadání příslušných hesel celý obsah našeho webu na nový server přenesla.
Proto chci ještě jednou společnosti Globe za takovýto přístup k zákazníkům poděkovat a také říct, že na spolupráci s takovýmto partnerem se již teď těším.
Petr Jasinski
Portál města Havířova
www.mesto-havirov.cz