Názory k článku Jak obstály telekomunikační společnosti v komunikaci se zákazníky?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2007 8:39

    tRest (neregistrovaný)
    Měl jsem tu příležitost hlásit poruchu TO2, napoprvé jsem reklamní melodii poslouhal déle než hodinu, pak jsem zavěsil. O chvíli později jsem se po více než 20 minutách konečně dočkal operátora. O týden později - zhruba 25 minut. Doufám, že tam nebudu muset opět volat. Poslal jsem stížnost na ČTÚ, ale ten prý sleduje pouze reakci informací o telefonních číslech, reakce na jiných číslech ho nezajímá. Ale prý to předali do TO2. Bohužel se asi nic nestane - nejdůležitější je zisk a k jeho růstu je třeba propouštět. Potvrdil mi to i technik, který tu byl. Nic prý nestíhají, protože jich je málo...

    A co se týče Karnevalu, s tím jsem měl velmi špatné zkušenosti... Naštěstí měl (v minulém čase).
  • 1. 8. 2007 20:24

    krakonoš (neregistrovaný)
    U nás to děláme přesně obráceně. Techniky si držíme a outsorcujeme úředníky. Tím pádem nám síť funguje a nepotřebujeme si pronajímat callcentrum. Každý zákazník má k dispozici přímá čísla na mobily techniků a pokud se jednou za uherský rok nějaký problém vyskytne, je rychle vyřešen.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).