Dik, ze jste to pripomnel, byval bych zapomnel na super hlasku "Kdyz jsem se vratil, stal se z me firmy takovy maly Enron, nase seo konzultantka falsovala vykazy v intranetu", nebo tak nejak to bylo :-)))) Nic ve zlem, proste me to jenom pobavilo :-)) Jiste uz ted zamestnavate lepsi lidi...
Problém je ten že u komerčně zajímavého obsahu ztrácí pojem relevantní smysl. Každá ze stovek či stotisíců stránek s daným zbožím JE RELEVANTÍ. Čili SEO je zcela oprávněná.
Nicméně souhlasím že v prostředí s nízkou konkurencí jakým je český internet se SEO nějak zvrtla a takový topic specific pagerank nebo hiltop by pročistil vody zcela žádoucím způsobem.
jde laskave s tim spamem do... pardon... tedy za vasima klientama a neobtezujte tady
nic mene to co tady v tech diskuzich provozujete je fakt hodne drsne SEO, opravdu genialni zpusob jak si zvysit page/jyxo rank... ze me to nenapadlo driv, ale to bude asi tim, ze nejsu nejake CEO
To je tam, kde neni jak zaparkovat? (Vase vyhrazene parkoviste jsem nezaregistroval)... Ale vy jste vlastne pokrokova firma, takze s klienty se schazite pouze virtualne via telekonferencni hovory ci videokonference...:-)
To jsou ti, od kterých jsem nebyl líný vyzískat reference. :-)
Pokud chcete na Mezírku (jsme hned v přízemí), máte na to asi tak měsíc, protože silně uvažuji o stěhování.
Jestliže ale chcete potkat moji maličkost, je lepší mi zavolat dopředu na 608 888 310, protože tam nejsem stále. Ale aspoň byste pokecal s klukama. .-)
Jak nabídnout uživatelům to, co chtěji. Sice to bude možná těžší, ale jestliže je naším smyslem nabídnout špičkový obsah, proč by neměl být na špici vyhledávání?
Omyl, SEO konzultanti se nesnaží nabídnout většinou co chtějí uživatelé, ale co chtějí oni. TPR by mohla být cesta, jak jim to stížit.
Oni vůbec čeští SEO "profesionálové" jsou většinou podvodníci a chvástalové a jen málo vyjímek potvrzuje pravidlo. (Dokonce jsem slyšel o případu, kdy si jeden nejmenovaný vzal zálohu a nic neudělal.)
A v konferenci SEO@nawebu je nadherne videt obecne mizerna uroven. Misto odbornych diskuzi se tam par frajeru chvasta jak jsou dobri a jak je konference otravuje a tak misto osvety slouzi konference k odrazeni novacku, kteri zkousi radeji sami, jaky trik pouzit a vetsina spatnych triku bohuzel zatim funguje.
Jak nabídnout uživatelům to, co chtěji. Sice to bude možná těžší, ale jestliže je naším smyslem nabídnout špičkový obsah, proč by neměl být na špici vyhledávání?
A podobné metody používají mnohé vyhledávací start-upy.