Tak nevím, kdyby tvůrci navrcholu poslouchali své (nyní bývalé) uživatele hned po tom redesignu, mohli si ušetřit peníze za studii.
Ale asi je to stejné, jako redesign root.cz nebo lupa.cz. Když uživatelé držkovali, tak se jim z pozice síly vysvětlilo, že ty úpravy jsou pro jejich dobro a že jsou to revoluční změny, které pohnou celým cz internetem (viz "...jde o stejný průlom, jako když diskuse představila .. Lupa a skoro celý český Internet je od ní kopíroval. Pokud se bude .. mluvit o diskusích .. bude se čas dělit na dobu před diskusemi na Rootu a po nich" http://www.root.cz/clanky/novy-root-a-soutez-o-ceny-4/ )
Takže zprává od iinfa: neposlouchejte své uživatle, dělejte si všechno jak chcete a až nastane odliv uživatelů k řádově lepším řešením která jsou navíc zdarma pro jakýkoliv objem dat (Google Analytics), udělejte za drahé peníze studii a ta vám řekne, že je něco špatně :)
Chtěl jsem zareagovat přímo tady, protože tohle není první názor na tohle téma, který slyším. Přitom to má i druhou stranu mince, akorát asi není tak dobře viditelná zvenčí. Jenže jednak bych sem nemohl vložit grafy, jednak se mi ta reakce nějak protáhla. :-) Pokud vás tedy zajímá, jak se ty změny projevily z hlediska Navrcholu, mrkněte sem na blog: Navrcholu.cz - pohled zevnitř.