Tohle je fakt špatnej článek, mám dojem, že ho autor splácal tak za 10min někde ve vlaku...
Na začátku článku autor nesouhlasí s tím, že kampaň je špatná, a to argumentem, že většina vzdělaných (sic!) lidí byla rozhodnutá už předtím - takže díky tomu byla kampaň OK. Mimochodem, ta kampaň byla fakt hrozná - o pár stupínků pod pracíma práškama.
Dále se autor vyznává z jekési nadřazenosti uživatelů internetu nad těmi "nevzdělanými", kteří tvoří v každé společnosti většinu a díky jejich "nevzdělanosti" je tudíž nesmyslné jim komunikovat nějaké inteligentní argumenty. WOW!!! Kdo patří do skupiny vzdělaných? Musejí mít maturitu nebo diplom, dokonce doktorát? Nebo musí pracovat pro Lupu? Podle čeho autor rozděluje na vzdělané a nevzdělané? Trpí Lupa okurkovou sezónou?
Jestli ta EU kampan byla o par stupinku PRED reklamama na praci prasky, pak musela byt GENIALNI!!!
Protoze reklama na praci prasky je velmi dobra a funguje.
Muzes proti tomu protestovat, muzes si o tom myslet, co chces, ale to je fakt vsechno, co s tim nadelas :-)
Tu reklamu nedelali proto, aby ses u ni ukajel, ale aby sis koupil jejich prasek. A ty si ho nakonec koupis, az ho nahodou budes potrebovat, i kdyz by sis ho ted nikdy nepriznal.
A v do EU jsme se dostali, i kdyz si spousta lidi myslelo, ze ta kampan je spatna :-)
A jak konkretne reklama na praci prasky funguje ? Ja zatim vidim ze vsichni vyrobci sve prasky propaguji zhruba stejne a zakaznici berou v obchodech to co je momentalne nejlevnejsi nebo na co vyhlasi hypermarket nejakou akci.
2. Jasně, reklama na prací prášky funguje, ale koukat se na ní nedá...
3. díky za parafrázi citátu
4. Kampaň jsem hodnotil z obou hledisek - nebyla ani inovativní, a nejspíš ani moc účinná (nebo byla - těžko říct, na mne dojem rozhodně neudělala, ale stejně bych vhodil NE, i kdyby tam vystupovaly go-go tanečnice).