Není lepší mít voip ze zpětně hrazenou fakturou? Já jsem už přes rok u Faynu a bez problémů. A hlavně u Faynu jsem protože i když 802 to nikde nepsal ta pro úhradu služeb fakturou chtěl uplně nesmyslnou zálohu 5000. No nejsou pi..?? A tak kdyby Fayn něco změnil dám výpověď a jdu dál aniž bych musel přemýšlet, kreditem. Stejně nechápu jak mohlo mít 802 tolik zákazníků za takto stupidních podmínek. Přece musí pochopit, že někomu dobijení nesedí.
Fayn byl svého času prostě drahý, se špatnou technickou úrovní a špatnou pověstí (troufám si říci že dokonce ještě horší, než špatnou). Jestliže jste u Faynu rok, tak už zažíváte jen "nový Fayn", tedy to, co z té příšernosti udělali cca před dvěma roky současní vlastníci, pořízením třetí (!!!) technologie od podzimu r. 2002. A samozřejmě současné (a do značné míry již i předchozí) vedení. Za to mají mé uznání - změna je neoddiskutovatelná.
Pokud se týká 802.VOXu, měl sice své mouchy, ale na druhé straně velmi příznivé ceny, jeden jednoduchý a průhledný tarif, a ve většině případů vyloženě vstřícnou politiku vůči zákazníkům. Jinak, "úhradou fakturou" patrně myslíte "postpaid", že? Protože ke službě 802.VOX se zálohové faktury a daňové doklady běžně i dnes vystavují, a to i na částku třeba 50 Kč. Akorát musíte prostě zaplatit předem. To má pro operátora drobnou výhodu, že si ušetří nezanedbatelné náklady na vymáhání a spory při reklamacích, kdy může operátor s postpaidem (zejména u velké sporné částky) čekat na zaplacení faktury i mnoho měsíců. Výhoda pro zákazníka je na druhé straně ta, že prostě on sám neprovolá (nebo někdo jiný, pokud "hackne" jeho zařízení) větší částku, než jakou má v kreditu u operátora....
No mě se hlavně jednalo o přístup, protože když jsem z 802 jednal o možnosti platby fakturou tak podle tónu pracovníka v telefonu, jsem si připadal jako kdybych je chtěl okrást. Vím, že moje provolaná faktura cca 1300kč/m asi nikoho nerozhodí když ji nemá a nebo má, ale prostě raději jsem dal vydělat Faynu. Uplně jiný přístup zavolal jsem, za hodinu jsem měl smlouvu na mailu, odeslal jsem poštou a za dva dny mě to šlo na fakturu.
Taky bych se rád (bývalé) 802: byla to téměř ideální služba. Předplácet kredit není sice i pro mě ideální řešení, jelikož to ale bylo většinou spojené s tím zařízením "zdarma", tak se to celkově dalo překousnout. Když se podívám tak na období III/08 - III/09, tak opravdu nemůžu říct proti nim ani ň.
Jiná otázka je, jak se to teď začlo od dubna rychle mrvit. To už jde v podstatě o naprosto jiné služby.