Vlákno názorů k článku Jak Rio Media stáhne štědré dotace z 802.VOX od fr - Není lepší mít voip ze zpětně hrazenou fakturou?...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2009 15:18

    fr (neregistrovaný)
    Není lepší mít voip ze zpětně hrazenou fakturou? Já jsem už přes rok u Faynu a bez problémů. A hlavně u Faynu jsem protože i když 802 to nikde nepsal ta pro úhradu služeb fakturou chtěl uplně nesmyslnou zálohu 5000. No nejsou pi..?? A tak kdyby Fayn něco změnil dám výpověď a jdu dál aniž bych musel přemýšlet, kreditem. Stejně nechápu jak mohlo mít 802 tolik zákazníků za takto stupidních podmínek. Přece musí pochopit, že někomu dobijení nesedí.
  • 7. 9. 2009 15:45

    ViR (neregistrovaný)
    Fayn byl svého času prostě drahý, se špatnou technickou úrovní a špatnou pověstí (troufám si říci že dokonce ještě horší, než špatnou). Jestliže jste u Faynu rok, tak už zažíváte jen "nový Fayn", tedy to, co z té příšernosti udělali cca před dvěma roky současní vlastníci, pořízením třetí (!!!) technologie od podzimu r. 2002. A samozřejmě současné (a do značné míry již i předchozí) vedení. Za to mají mé uznání - změna je neoddiskutovatelná.

    Pokud se týká 802.VOXu, měl sice své mouchy, ale na druhé straně velmi příznivé ceny, jeden jednoduchý a průhledný tarif, a ve většině případů vyloženě vstřícnou politiku vůči zákazníkům. Jinak, "úhradou fakturou" patrně myslíte "postpaid", že? Protože ke službě 802.VOX se zálohové faktury a daňové doklady běžně i dnes vystavují, a to i na částku třeba 50 Kč. Akorát musíte prostě zaplatit předem. To má pro operátora drobnou výhodu, že si ušetří nezanedbatelné náklady na vymáhání a spory při reklamacích, kdy může operátor s postpaidem (zejména u velké sporné částky) čekat na zaplacení faktury i mnoho měsíců. Výhoda pro zákazníka je na druhé straně ta, že prostě on sám neprovolá (nebo někdo jiný, pokud "hackne" jeho zařízení) větší částku, než jakou má v kreditu u operátora....
  • 7. 9. 2009 16:34

    fr (neregistrovaný)
    No mě se hlavně jednalo o přístup, protože když jsem z 802 jednal o možnosti platby fakturou tak podle tónu pracovníka v telefonu, jsem si připadal jako kdybych je chtěl okrást. Vím, že moje provolaná faktura cca 1300kč/m asi nikoho nerozhodí když ji nemá a nebo má, ale prostě raději jsem dal vydělat Faynu. Uplně jiný přístup zavolal jsem, za hodinu jsem měl smlouvu na mailu, odeslal jsem poštou a za dva dny mě to šlo na fakturu.
  • 7. 9. 2009 16:17

    Pet (neregistrovaný)
    Taky bych se rád (bývalé) 802: byla to téměř ideální služba. Předplácet kredit není sice i pro mě ideální řešení, jelikož to ale bylo většinou spojené s tím zařízením "zdarma", tak se to celkově dalo překousnout. Když se podívám tak na období III/08 - III/09, tak opravdu nemůžu říct proti nim ani ň.

    Jiná otázka je, jak se to teď začlo od dubna rychle mrvit. To už jde v podstatě o naprosto jiné služby.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).