Zkuste třeba tohle, já jsem si tam vytisknul slevu na vstupenku do kina a můžu jít na Samuraje s Tomem Cruisem jenom za 50,- Kč - všechny věrnostní programy přímo či nepřímo vytahují lidem z kapsy peníze, ale tenhle ne ! Protože za to nic neplatíte, jenom přijdete a vytisknete si kupon na slevu na to, na co máte chuť - ať už je to večeře, stupenka do kina, bowling, dovolená. Proč se taky nepíše o věcech, které jsou zadarmo a opravdu člověku můžou nakupování usnadnit?
Co to tady pindas? Od kdy Cruise hraje (on teda hrat neumi, ale nevim jake slovo pouzit) pod umeleckym jmenem Takeshi Kitano (viz http://www.multikinoladvi.cz/filminfo.php?ID=00107)? No ale nekup to, kdyz je to tak levny, ze :-)
Nějak mi tu chybí zmínka o nově spuštěném systému TribeGame od Atlasu. Je to podobný systém (hra se započítáváním bodů podle aktivity uživatelů), ale je to spíš zaměřené na získávání nových uživatelů než na odměňování stávajících (i když právě ti mohou vyhrát cenu).
Ó ano, lidé zbožňují klíčenky a propisky s logy, to je dávno známá věc, že? Jestli pan autor poskytuje konzultace na stejně "odborné" úrovni, na jaké popsal současnost relačního marketingu v této zemi, tak bude brzy Bezchleboun.
Divil byste se, ale oni jsou lidé stále stejně pitomí, takže na ně platí stále stejné věci.
My také nasazujeme pro klienty soutěže - a lidi stále dokolečka mrhají svým časem v našich soutěžích. Ale co, třeba to považují za hodnotu...
I když, jednu změnu jsme zaregistrovali: soutěže internet - internet jsou úspěšně. Ale v minulém roce jsme udělali soutěž offline -> online a byl to dost slušný propadák. Dodnes pořádně neznáme příčinu. :-(