No mě první dva případy vůbec nevadí
- to prvé vidím jako přínosné pro uživatele i firmu, nevím proč bych pak uživateli ukazoval zbytečnou stránku, že byl odhlášen. Notabene když si to může měnit
- to druhé (i to první) je mnohem lepší, než ten návrh s vytvářením duplicitního obsahu, které je m.j. penalizované vyhledavači a není to ani plus pro uživatele. Prostě je to forma reklamy na miton server.
- to třetí je samozřejmě klasický podvod, navíc to pak obchodně zneužívají když říkají, kolik milionu lidí tam hledá zboží, přitom je to rozdíl téměř dvou řádů
- jinak už jsem zaznamenal i podvody, že byl kód netmonitoru jednoho velkého portálu na jednom velmi používaném pornoserveru, což beru za ještě závažnější.
Jestli se nepletu, tak Netmonitor filtruje domeny, odkud je měřák volán, nejde tedy započítat data z jiné domény 2.řádu i kdyby se nakrásně majitel-vkladatel snažil (není-li péčko na doméně jako nějaký skrytá galerie což se myslím už také řešilo). Nepletete si to náhodou s nějakým admonitoring měřákem od gemiusu? To je něco jiného.