To se povedlo:-). Nevidim rozdil treba mezi v HP Seznamu a odkazech na clanky Novinek a dalsich obsahovych webu Seznamu a odkazy pod clanky Luby na weby Internet infa. U obou je videt, ze jde o clanky na jinych webech, takze je to dle me OK.
Jinak v Centrumu jsou fakt kouzelnici, pamatuju na casy, kdy jeste pod Aktualne zapocitavali Stahuj a dalsi nesouvisejici weby, o Nove skoda mluvit. V NetMonitoru jsou pravidla sice dana, ale jako tomu je i v ceskych zakonech...vzdycky se najde nejaka skulinka, ktera pravidlum/zakonum neodporuje a chytra ceska hlavicka toho vyuzije, i kdyz to neni uplne ciste (nemoralni, neeticke?). Napsat asi cca deset prispevku a obhajovat defaultni nastaveni Akrualne po odhlaseni z emailu Centrumu, kdyz je vsem jasne, ze jde o navysovani navstevnosti A.cz, to chce opravdu mit srdicko - "centrumacke":-). Ale nebudme prisni jenom k Centrum Holdings...i Google sleduje oblasti zajmu svych uzivatelu (myslim, ze zatim jen v USA), tvori si jejich profily pro cilenou reklamu,ale kdyz na to prijde rec, tak je G v pohode, protoze uzivatelum prece umoznuje na nejake zasite strance si sbirani informaci osobe deaktivovat....a taha ho nekdo kvuli tomu po Lupe?:-)
Uz me nebavi porad nejake stiznosti na NetMonitor (pana Docekala aspol.), urcite ma svoje mouchy, ale porad to je asi nejpresnejsi mereni (resp.odhad z namerenych cisel) skutecnych lidi (realnych navstevniku). Googel Analytics a podobne nastroje sice umoznuji provadet webovou analytiku, ale ukazatel unikatni uzivatel (cookie) v dobe rozsireneho mazani cookies, pouzivani vice pocitacu jednim clovekem..., asi u medialek a inzerentu neobstoji. Jak uz jsem nekde slysel: Kecy nemaji cenu, zkuste vymyslet teda neco lepsiho;-)