Názor webmastera: web je závislý na návštěvnosti/čtenosti, protože ta generuje počet zobrazených a následně i proklikaných reklam.
Když sem napíšu kvalitní (a aktuální) článek o digitální technice ze zahraničí, tak ho skoro nikdo nečte. A v malém českém rybníčku se toho zase tolik neděje. I když to lidi nepřiznají, stejně je zajímají hlavně drby a kontroverze a věci, které jsou funny. Osobně to nazývám "syndrom Facebooku". U technických článků si třeba stěžují, že "je tam moc vaty". Oni by rádi maximální množství informací ve formátu tweetu, což je prostě nerealizovatelné.
Můj vytrvale nejčtenější článek je srovnání O2 kontra T-Mobile a nejméně čtené jsou o legislativě a technice z ciziny.
Ať si lidé laskavě ujasní, co chtějí. Jestli chtějí bulvár, ať jdou na Novu. Jestli krátké zprávičky tak na Twitter nebo konkurenční server od P. Jestli funny věci, tak ať jdou na Facebook.
Tohle je web o digitální tv a zprávy o naprosté neprofesionalitě Novy sem patří.