Vlákno názorů k článku Jak se na českém Internetu čarují milióny od Robert Nemec - Jak autor dobře poznamenává, pokud budu někomu dávat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2002 9:00

    Robert Nemec (neregistrovaný)
    Jak autor dobře poznamenává, pokud budu někomu dávat reklamu barterem, z čeho pak budu žít (pokud je reklama jediným mým zdrojem příjmu, což je mimochodem velmi nebezpečné)?

    Je podle mne výhodnější chvíli trpět a čekat, že druhá strana reklamu koupí, než jí to dávat zadarmo. Případně (taky zkušenost) jí dát barterem něco malinko, aby si vyzkoušela, jaká že úžasná je ta internetová reklama, a pak si koupila zbytek.

    Nebo další model (na kterém právě pracuji): komplikovaný barter, jehož součástí jsou i peníze. Něco jako: "já ti dám reklamu + obsah + aplikaci a ty mi dáš reklamu + obsah + peníze." :-)
  • 4. 1. 2002 10:34

    Jiří Navrátil (neregistrovaný)
    Pane Nemec,

    mam jen drobnou poznamecku k dlouhodobosti pouzivani Vaseho modelu.

    Z ... "já ti dám reklamu + obsah + aplikaci a ty mi dáš reklamu + obsah + peníze." .... se Vam generuje neco podtstaneho - PR OBSAH, KTERY UZ JE DOST O PUSU SMEREM K UZIVATELUM. Pokud nebudete mit plochy obsahu dostatecne oddeleny a budete jednoho takoveho sponzora opakovat v kratkych intervalech dostavate se na uroven firemniho WEBu Vaseho sponzora (a co jeho konkurenti ???)


  • 4. 1. 2002 10:40

    Robert Nemec (neregistrovaný)
    Ne, nebojte se. Tady jde o něco jiného. Ta výměna obsahu spočívá v tom, že vydavatelství nám bude dodávat texty svých knih a my jim poskytneme aplikaci, ve které se budou zobrazovat titulky našich zpráv odkazující k nám.

    Ale ta dohoda je komplikovanější.
  • 4. 1. 2002 10:34

    Nishkam (neregistrovaný)
    Případně (taky zkušenost) jí dát barterem něco malinko, aby si vyzkoušela, jaká že úžasná je ta internetová reklama, a pak si koupila zbytek.

    Je opravdu internetova reklama tak uzasna? Podle ceho to pozna zakaznik?

    Zda se mi, ze vyhody internetove reklamy pociti az kdyz ji nakoupi (nebo dostane zadarmo) vetsi mnozstvi. Tak je to asi z kazdou reklamou. Mimochodem, mate nekdo prehled o kritickem minimalnim efektivnim mnozstvi reklamy na internetu?

    Spoustu zakazniku zatim vubec nenapadne vyuzit reklamu na internetu ani kdyz ji dostanou zadarmo. :-( Uplne zadarmo to totiz neni, musi do toho investovat cas, aby pochopili o cem to vubec je.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).