Ja bych barter tak moc nezatracoval. Je to obdoba TV SHOPU - pokud produkujete noviny, televizi, radio ci internetovy prostor tak mate danou plochu (casovou nebo papirovou ci jinou). Tuto plochu nemusite vzdy vyprodat, ale "spotrebovat" to musite. TV SHOP v televizi, nebo placene stranky se seznamenim v tisku jsou vlastne jisty druh barteru. Medium poskytne plochu, kterou nevyprodalo a dostane zaplacen podil z trzby. Na internetu se to zacina rozjizdet s prodejem log a signalu pro mobily.
Oblíbený problém tohoto přístupu ála TV Shop je moznost, ze vam tim neco unika (mysleno penize). Napriklad prave sluzby jako loga by si tu reklamu nekde nakonec poridit musely, pokud nejsou zadarmo, takze byste prisel k hotovym penezum a nemusel jim poskytovat prostor na propagaci jejich vlastni znacky a mit z toho jen primou provizi.
Neco jineho je to konkretne u TV shopu, tam se prodava zbozi, ktere normalne na pultech neni, protoze normalne by si ho malokdo koupil a takove predvedeni je nutne :)
Vse co se v TV Shopu prodava se da samozrejme koupit i jinde, ale pod jinou znackou. Ostatne TV Shop je v podstate sesterska firma nasi Tele2 (dale take denik Metro) a majitel SmartShopu je muj svedsky kamarad. O cem jsem vsak mluvil je princip prodeje TV Shopu v televizi a Seznamek v novinach - vyuzivaji NEPRODANY reklamni cas/plochu a za to plati provizi z prodeje. Takze je to urcita forma barteru - je lepsi dostat alspon neco. Souhlas?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).