Nešlo až tak o seznam firem, jako o konkretní zkušenosti s těmi které dokáží dobře zastupovat 'menší' weby s návštěvností kolem 50-150 tisíc lidí měsíčně a pro které je takový web nezajímavý.
Moje osobní zkušenosti jsou: neberte te jako bernou minci, ale názor jednoho z potencionálních klientů. Nechci nikoho poškodit, ale toto jsou moje závěry.
Ohledně webů nebudu konkrétní, nechci tu dělat reklamu
ArboMedia: náš web jim přišel zajímavý, jednání ok, vstřícnost, slíbili vše co jsem očekával
Závěr: nabídku na spolupráci jsem neobdržel, poslali mi pouze standartní draft smlouvy - odhad budgetu na další roky jsem neobdržel, žádné nápady a návrhy nad rámec smlouvy, žádné marketingové návrhy...nic víc..jen smlouva
PS: a dostal jsem ceník reklamy za kterou to budou prodávat
Impression Media: jednání super...standartní návrh smlouvy..návrh budgetu na příští rok...navrhli mi, že koupí 100% prostoru za cenu X a vše co se prodá nad rámec slíbeného budgetu zůstává agentuře. Vcelku schůdné řešení pro začátek...a pokud vím Impression Media je poměrně silnou agenturou na trhu
Amedia: jednání také super - navrhli mi budget na příští rok, navrhli mi balíčky na projdej reklamy, navrhli mi nové pozice, o kterých ví, že jsou prodejné, navrhli mi ceník reklamy, navrhli další marketingové aktivity - vše zdarma..
mají vcelku slušné provize, lepší než ostatní..ikdyž agentura je to menší...ale rostou
Pokud hledate nekoho, kdo vam bude prodavat prostor, protoze nemate vlastniho obchodnika, hledate medialniho zastupitele, ne agenturu. Agentury nezastupuji, ale nakupuji, v tom je dosti velky rozdil.
Pokud tedy nekdo hleda mediazastupitele, mezi nejvetsi patri v CR: ARBOmedia www.arbomedia.cz, Impression Media www.impressionmedia.cz a Amedia www.amediamedia.cz (snad mi nikdo nevypadl z hlavy).
vrele diky za otevreny prispevek. Jsem obchodnik v ARBOmedia a tak me samozrejme zajimaji poznatky serveru, ktere komunikuji se vsemi zastupiteli vcetne nas... proto si take dovolim take komentovat tento posledni nazor.
Na trhu v soucasne dobe opravdu existuji 3 funkcni zastupitele (o kterych psal Jan Suda... pokud jsem taky na nekoho zapomel, take se omlouvam :o).
Je treba ovsem take napsat ze vsichni 3 maji jinou obchodni politku a take jinou strategii - a to se tyka take selekce zastupovanych serveru. My stavime predevsim na kontentovych serverech s kvalitnim obsahem, dobrou navstevnosti a zajimavou cilovou skupinou. Nase akvizicni podminky jsou kazdemu dostupne zde: http://sun.arbomedia.cz/m_jak_se_stat_clenem.html
- jde pomerne o 5 zakladnich bodu, ktere jsou take k diskusi. Zastupujeme servery, ktere jsme skutecne schopni prodavat a konkurovat na trhu, kde existuje opravdu previs nabidky.
Pokud nam prijde server zajimavy a vice mene splnuje dane podminky, nasleduje jednani, navrh smlouvy, dale odhady obratu... atd. Serverum samozrejme poskytujeme take marketingovou podporu. Ovsem analyzy a podrobnosti jako cenik resime az pri uzavreni spoluprace (podpisu smlouvy) a az po te co svym merenim zjistime jaka je skutecna navstevnost serveru. Proto je mi v poslednim prispevku divne, ze bychom navrhli cenik aniz by probehlo mereni ci uzavreni spoluprace.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).