Vlákno názorů k článku Jak se prosadit ve vyhledavačích od Marek Prokop - Overture (dříve GoTo.com) rozhodně není nepopulární vyhledavač. Určitě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 1. 2002 9:59

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Overture (dříve GoTo.com) rozhodně není nepopulární vyhledavač. Určitě patří mezi první pětku.
  • 10. 1. 2002 1:47

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Proc myslis, ze PPC u nas nejsou aplikovatelne BOHUZEL? Ja prave mam pocit, ze PPC vyhledavace nepatri zrovna k nejoblibenejsim...
  • 9. 1. 2002 20:01

    Libor Nováček (neregistrovaný)
    Jasně - stovky knih a tisíce článků, pár konferencí... Samozřejmě, že v některých materiálech je to jen okrajové téma. Pokud máte rád konference, tak to stihnete na na Search Engine Meeting v San Franciscu 15 - 16.dubna 2002. Loni v Bostonu na Search Engine Strategies se např. konal kulatý stůl: Meta Tags & Copy Writing. Ono totiž bez zásahu do textů to nejde - někdo dodá texty od agentury a vy je najednou je někdo chcete překopat. Takže je to umění, které by měli zvládat a problém si uvědomit hlavně už obsahoví tvůrci (copywriteři), kteří se motají kolem webů. Nikoliv aby je napravovali HTML kodéři a webdesigneři. On totiž zásah do těch textů je i zásah do jejich copyrightu.

  • 9. 1. 2002 15:45

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    někdy může být optimalizace jedné stránky pro dva SE nemožná nebo velmi komplikovaná

    To je pravda, nicméně existuje řešení a bude popsáno ve třetí části této série článků.

    každý SEO/SEM projekt, resp. 1. fáze (bez průběžné analýzy a optimalizace) trvá několik měsíců a vyžaduje velkou dávku trpělivosti

    Ne nezbytně. Jsou metody, kterými lze lecos (ne vše) urychlit. Např. registrace stránek v určitém katalogu výrazně zvyšuje frekvenci jejího indexování (a dokonce i zlepšuje pozici) v jistém fulltextovém vyhledavači. Také PPC vyhledavače jsou velmi rychle aplikovatelné; bohužel ne u nás.

  • 9. 1. 2002 13:24

    Jiří Brázda (neregistrovaný)
    Ano, existuje moře zdrojů, které se zabývají touto problematikou, stačí hledat něco jako "search engine", "SEO" atd. V zahraničí je to nesmírně populární téma, takže budete mít zábavu na několik týdnů intenzivního studia.

    Jinak bych chtěl Marku pogratulovat k výbornému článku (jako obvykle) a připomenout několik faktů, který jsi nezdůraznil - SEO je práce typu pokus-omyl (přestože existují ověřené postupy), někdy může být optimalizace jedné stránky pro dva SE nemožná nebo velmi komplikovaná (optimalizace pro Google vs. optimalizace pro Empyreum Fulltext), po registraci je odezva u vyhledávačů řádově 1-2 měsíce, některé vyhledávače nereagují až několik měsíců, což je způsobeno pravděpodobně tím, že indexují stránky s jistým počtem zpětných odkazů, což defacto znamená, že zcela nový web je na začátku výrazně handicapován. Proto každý SEO/SEM projekt, resp. 1. fáze (bez průběžné analýzy a optimalizace) trvá několik měsíců a vyžaduje velkou dávku trpělivosti (zejména od klienta).
  • 9. 1. 2002 10:33

    David Novák (neregistrovaný)
    Existuje na toto téma nějaká další odborná literatura (clanky, prispevky d konference, ...)?

    Dekuji
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).