Výmluvy to nejsou, alespon ne ze strany tech, kteri by radi ADSL zprovoznili. Bohužel, politika nákupu evidenčních programů v Telecomu byla (a stále je) směs různých aplikací od různých firem s tím, že se jednotlivé databáze na sebe různě roubují a spojují se. Tím pochopitelně dochází k celé řadě chyb, které jednotliví tvůrci aplikací prehazuji mezi sebou a nikdo to nechce mit na triku. Jednoduse receno, myslelo se, ze evidence ADSL ve stavajicim systemu pobezi bez problemu, opak je pravdou, na coz se prislo az pri ostrem provozu. No a ted se usilovne hleda zpusob, jak to vlastne zprovoznit, prednostne alespon pro alterantivni operatory (od nich hrozi pripadne zaloby za nedodrzeni terminu).
Napsal jsem vcera email na administrativu IOL, proc to zrizovani trva tak dlouho a v cem je problem atd. atd.... a tohle mi odpovedeli:
Vážený pane,
velmi se Vám omlouváme za problémy s instalací služby IOL Broadband, které jsou způsobeny chybou v systému, kterým se objednávky vyřizují. Velmi nás mrzí, že v tuto chvíli nemůžeme dostát svým závazkům a v avizovaném termínu 21 dnů připojení zřídit. Na odstranění problému se usilovně pracuje. Ve chvíli, kdy budeme schopni poskytnout Vám konkrétní informace o stavu Vaši objednávky, budeme Vás kontaktovat.