Vlákno názorů k článku Jak se rozjíždí ADSL? od Pražák - Čím později objednáš - tím dříve u Nextry...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 4. 2003 0:34

    Pražák (neregistrovaný)
    Čím později objednáš - tím dříve u Nextry máš !!

    Když sledujete diskusi na netu, nejen tady, nemáte také ten pocit?? Nextra má zvláštním způsobem diferencovaný přístup k zákazníkům. Někteří nemaji ani dosud podepsanou smlouvu, objednávali přes www o čtrnáct dní později než já a už surfujou (všici z Prahy). Já furt čekám. A to mám prý být rád a držet ..., protože snad už příští týden technik dorazí.
  • 2. 4. 2003 0:49

    Vladimír (neregistrovaný)
    Je to tak. Dnes jsem četl root.cz a pěkně mně to dožralo, když furt čekám a pisatel článku objednal o dva týdny později, ani nepodepsal smlouvu a již jede. Čtu i zkušenosti na Lupě a taky se nepřestavam divit. Zřejmě kdo u Nextry objednával hned na začátku, tak je bitej, protože to zřejmě ještě neměli zajetý, a tak je ti co chvíli počkali, předběhli. Jinak si to neumim vysvětlit. Možna žádat o vysvětlení Nextru na adsl@nextra.cz
  • 2. 4. 2003 8:00

    Trouba the MicroWave (neregistrovaný)
    Hotline Nextry ti mozna pomuze, ale ne tak, jak si myslis. Podle jedne nepodlozene zvesti je na vine opet CTc, kterymu se kompletne sesypala databaze s objednavkama ADSL od ostatnich operatoru, a ted to resi "papirovou metodou". Ja jsem Nextru v patek velmi zdvorile informoval, ze prave uteklo 21 dni od registrace, a voila! predevcirem volali technici a vcera odpoledne uz jsem jel. Sice jim ta instalace moc nesla (pochopil jsem ze to byla jejich celkem treti instalace, a prvni basic), ale vysledek - skvost :-) Takze rozhodne neuskodi svoji objednavku urgovat, mozna te to posune v zebricku smerem vyse. Jo, jeste detail - jsem na Praze 2.
  • 3. 4. 2003 4:09

    Vladimír (neregistrovaný)
    Ano, urgovat se rozhodně vyplatí. Dnes jsem mimo jiné dostal vyjádření od Nextry, viz níže, z kterého plyne, že bez urgence se taky může čekat na věky!(viz věta:"Proto nedojde v řadě případů ke kontaktování klienta technikem nebo proměření a my nemáme žádnou možnost, jak se toto dozvědět.")

    citace z emailu od Nextry:

    Dobrý den,

    Váš požadavek jsem předal operátorkám k vyřízení, které vás budou případně kontaktovat. Budeme instalaci u ČTc urgovat.

    Přístup ke všem zákazníkům je stejný a objednávky se vyřizují v pořadí, jak docházejí. Dokonce i naše interní objednávky ADSL přípojek jsou v pořadí a čekají, nejsou nijak preferovány. Bohužel se nám ukázalo, že některé objednávky z prvních 14 dní (přibližně) "vypadly" z pořadníku ČTc na realizaci. Proto nedojde v řadě případů ke kontaktování klienta technikem nebo proměření a my nemáme žádnou možnost, jak se toto dozvědět. Bohužel takový je objednávkový systém ČTc. V případě, že se nám klient ozve, realizaci u ČTc urgujeme. Ani nám se tato situace nelíbí a nápravu řešíme s ČTc. Tato situace se dotkla všech ISP, takže to není jen náš problém.

    Proto dochází k tomu, že pokud klient službu objednal až po odstranění problému s objednávkovým systémem na straně ČTc, že instalace je provedena dřív.

    Pokud by Vás technik ČTc nekontaktoval v nejbližších dnech, kontaktujte nás přímo na .... Při komunikaci s operátory je nutné uvádět své uživatelské jméno ve tvaru adsl_<číslo>, které jste získal při registraci služby. Umožní nám to rychleji vyhledat Vaši objednávku a zrealizovat ji.

    S pozdravem
    ..........

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).